Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et fantastisk sted for et seminar! Bra møtefasiliteter, topp mat og fantastisk overnatting. Både frokost- og lunsjbuffé har vært topp. Middagen var en fest for øyne, nese og gane. Vinen til hovedretten var en anelse umoden hvis en skulle pirke på en prestasjon på dette nivået. Men alt i alt, dette var topp! Jeg kommer gjerne igjen og kan anbefale Losby gods på det varmeste!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, HCMy
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære HCMyklestul,
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og anbefaling. Det er en glede å høre at oppholdet har vært topp.

Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning

Marianne Frilseth / Losby Gods

Anmeldt 17. oktober 2018

Hotellet ligger et stykke i fra Lillestrøm i avstressende omgivelser ved en golfbane. Hyggelig mottakelse i resepsjonen. Hotellrommet var rimelig stort, med teppegulv som trekker ned, men det var rent og pent. Veldig god seng. Badet var fliselagt med dusj men uten varmekabler. Var shampo, conditioner, dusjsåpe og lotion i egne flasker. Rent og pent på rommet og badet. Stille og rolig om natten, hørte ikke noen lyder utenfor rommet. Manglet lademuligheter ved nattbordet. Var egentlig få stikkkontakter. Ved nattbordet på den ene siden av sengen var det en bryter som styrte all belysning. På den andre siden av sengen kunne man ikke sette på nattlampen om man slukket med fellesbryteren.Var dårlig ventilasjon i konferanserommet vi fikk. God frokost og lunsj

Romtips: Må være et generelt råd om å få se på rommet før man aksepterer.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, magnhild777
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære Magnhild777,

Tusen takk for god og utfyllende tilbakemeldinger etter ditt opp hold hos oss på Losby Gods. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine observasjoner og opplevelser med oss.
Vi er glad for å høre at mottagelse i resepsjonen var hyggelig, og at maten falt i smak.
Når det gjelder rommene er vi igang med renovering av disse. Vi har laget to "prøverom", som vi lar gjester "teste ut" og komme med tilbakemelding på. Rommene vil i fremtiden få parkettgulv, lademuligheter ved nattbordet, og flere stikkontakter.
Tusen takk igjen for flott tilbakemelding!

Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Marianne Frilseth / Markedsansvarlig Losby Gods

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Hotellet er svært flott, med fine rom og nydelig frokost. Likevel må jeg trekke litt fordi rommets balkong, som betydde «luxury» var knøttliten og tett inntil naboen. Det var også et støyende bryllup på hotellet.

Takk, 32geirh
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Kjære Geir H,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss feedback av din opplevelse på Losby Gods.

Vi er svært glad for å høre frokosten smakte og at du likte hotellet og rommet generelt.

Balkongen på deluxeværelsene er dessverre ikke store. Det er plass til to stoler og et lite bord, og vi beklager at det ikke svarte til
forventningene. Vi bør notere oss at vi informerer om størrelsen på balkongen når deluxeværelsene blir beskrevet.

Takk igjen for flott tilbakemelding.

Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Marianne Frilseth

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Dette er hotellet for deg som vil bo landlig og utenfor byen. Ligger idyllisk plassert, omgitt av skog, gårder og golfbane. Fantastiske turveier til fots og på sykkel. Hotellet leverer kvalitet på alle områder.

Takk, Bergen1963

Kjære Bergen1963,

Tusen takk for svært hyggelig anmeldelse og flott beskrivelse av område og aktiviteter etter ditt opphold på Losby Gods.
Det gleder oss å høre at du opplevde kvalitet på alle områder.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Marianne Frilseth

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Kom hit for å slappe av og kose oss. Slappet av har vi, og vi har kost oss sammen, men det er ikke hotellet sin fortjeneste. Rommet er greit og sengene er gode. Badet ser ok ut. Men; det er ikke dobørste der, og vasken er noe tett. Det rant over vann ved et tilfelle. Da vi skulle låne sykler sto resepsjonisten og trykte på mobilen sin. Vi måtte gå helt fram til disken for å få kontakt med henne. Sto vel hele 1 m unna til å begynne med. Den ene el.sykkelen vi lånte gikk tom for strøm etter 700 m. Da vi ville sykle avreisedagen var det ikke en el-sykkel som var i orden og klar.Derfor skulle vi låne vanlige sykler. Men de var ikke i orden de heller.Vi ville spise middag på hotellet dagen vi kom. Bestilte entrecôte med sopp, spinat, bearnaise og pommes. Gledet oss til middagen. Men det var en stor skuffelse. Vi ble spurt om hvordan entrecôte skulle være stekt. Vi ville ha medium stekt. Da det ble servert så det veldig bra ut. Men det var det ikke. Entrecôte var gjennomstekt og det smakte svidd. Bearnaisesausen smakte surt/syrlig (for mye hvitvinseddik...?)Spinat/sopp/tomat og løk var ved siden av. Det var smakløst og vassent. Det beste var pommes. Vi bestilte rødvin til. Den var for kald. Servitørene var blide og hyggelige. Men vi så lite til dem, og ventet lenge for å be om å få betale. Dette betalte vi 1500 kr for. Vi spiste ikke middag der igjen. Men vi testet ut cafen, vel vitende om at maten kom fra samme kjøkken. Men da var prisen rimeligere og menyen annerledes. Kremet pasta med kylling og en toast bestilte vi da. Dette kan de ikke feile på..? Jo da. Pasta til rundt 160 kroner smakte absolutt ingen ting! Måtte ha på masse pepper selv for å kjenne en nyanse. Toasten med skinke og cheddar smakte kun dijonsennep. Den kostet 69 kr. Kunne kanskje spandert på litt pynt på tallerken..? Er dere ute etter en matopplevelse, bør dere reise et annet sted. Vil dere oppleve et historisk sted kan dette være stedet. Det skal sies at frokosten er veldig bra, men styr unna baconet, med mindre du liker det hardt med en ubestemmelig bismak. Bortsett fra tilfellet med hun i mobilen var alle de ansatte blide, hjelpsomme og til stede. Beliggenheten og det historiske er fantastisk. Tips:Husk alle toalettartikler før du reiser hit. Og kjøp med mineralvann. 50 kr 1 tannbørste, 59 kr for 1/2 l brus kan kjøpes i resepsjonen...om du skulle glemme det.

Takk, cover2014
LosbyGods, Marketingmanager på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en fyldig og detaljert tilbakemelding. Vi forstår at oppholdet langt ifra har vært som forventet for deg og dine. Alle gjestetilbakemeldinger tas seriøst fra vår side og legger grunnlaget for vårt arbeide med kvalitet og forbedring. Vi vil gjennomgå meldingen din punkt for punkt i vårt neste internmøte - de tingene du har nevnt er selvfølgelig ikke noe vi på Losby Gods ønsker å være bekjent av.

Dersom du til tross for dine opplevelser vil besøke oss ved en senere anledning, setter vi stor pris på at du sender en e-post til m.frilseth@losbygods.no. Vi ønsker å gjøre alt for å bedre din opplevelse!

Marianne Frilseth / Markedsansvarlig Losby Gods