FindHotel
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Flott sted med spennende historikk. Blide, vennlige ansatte som gir gjennomført god service. Maten var bra, spesielt frokosten var god. Rommet var stort og rensligheten bra. Compagniet i kjelleren var Flott med bar, biljard, Shuffleboard og sittegrupper. Litt trekk på priser, og lunch og middag som var bra - men ikke helt der oppe

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, LarsB2474
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Kjære LarsB2474

Tusen takk for super tilbakemelding! Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold på Losby Gods. Det er spesielt hyggelig å høre at mottagelse og service fra ansatte ga deg en god opplevelse.

Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Ha en fin førjulstid og god jul når den tid kommer

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Etter et par samlinger på Losby i det siste, er inntrykket at dette hotellet har potensiale til å bli et av de beste konferansehotellene i Norge. Veldig mange deler er på plass, service, mat, møterom og grupperom og flotte detaljer i interiør og eksteriør. Pussig at man så misser så totalt på noe så elementært som ladekontakter på de ellers flotte hotellrommene. Det skal ikke være nødvendig å krype på gulvet etter lampett- kontakter som slår seg av når du slukker lyset for natten.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 520erikn

Kjære 520erikn

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding etter dine opphold hos oss. Vi er glad for å høre at synes at vi har "det meste" på plass på Losby Gods. Vi kan ikke si noe annet enn at vi forstår din "frustrasjon" over mangel på ladekontakter på rommet. Det er derfor med glede jeg kan fortelle at vi er igang med oppussing av våre rom, og at det i den forbindelse blir montert egne ladekontakter ved nattbordene. Vi har laget to testrom, som dette er montert på. Ved ditt neste opphold kan du spørre om å få et av disse rommene. (Det kan være lurt å forespørre om dette på forhånd)

Vi håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et fantastisk sted for et seminar! Bra møtefasiliteter, topp mat og fantastisk overnatting. Både frokost- og lunsjbuffé har vært topp. Middagen var en fest for øyne, nese og gane. Vinen til hovedretten var en anelse umoden hvis en skulle pirke på en prestasjon på dette nivået. Men alt i alt, dette var topp! Jeg kommer gjerne igjen og kan anbefale Losby gods på det varmeste!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, HCMy
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære HCMyklestul,
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og anbefaling. Det er en glede å høre at oppholdet har vært topp.

Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning

Marianne Frilseth / Losby Gods

Anmeldt 17. oktober 2018

Hotellet ligger et stykke i fra Lillestrøm i avstressende omgivelser ved en golfbane. Hyggelig mottakelse i resepsjonen. Hotellrommet var rimelig stort, med teppegulv som trekker ned, men det var rent og pent. Veldig god seng. Badet var fliselagt med dusj men uten varmekabler. Var shampo, conditioner, dusjsåpe og lotion i egne flasker. Rent og pent på rommet og badet. Stille og rolig om natten, hørte ikke noen lyder utenfor rommet. Manglet lademuligheter ved nattbordet. Var egentlig få stikkkontakter. Ved nattbordet på den ene siden av sengen var det en bryter som styrte all belysning. På den andre siden av sengen kunne man ikke sette på nattlampen om man slukket med fellesbryteren.Var dårlig ventilasjon i konferanserommet vi fikk. God frokost og lunsj

Romtips: Må være et generelt råd om å få se på rommet før man aksepterer.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, magnhild777
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære Magnhild777,

Tusen takk for god og utfyllende tilbakemeldinger etter ditt opp hold hos oss på Losby Gods. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine observasjoner og opplevelser med oss.
Vi er glad for å høre at mottagelse i resepsjonen var hyggelig, og at maten falt i smak.
Når det gjelder rommene er vi igang med renovering av disse. Vi har laget to "prøverom", som vi lar gjester "teste ut" og komme med tilbakemelding på. Rommene vil i fremtiden få parkettgulv, lademuligheter ved nattbordet, og flere stikkontakter.
Tusen takk igjen for flott tilbakemelding!

Marianne Frilseth / Markedsansvarlig Losby Gods

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Hotellet er svært flott, med fine rom og nydelig frokost. Likevel må jeg trekke litt fordi rommets balkong, som betydde «luxury» var knøttliten og tett inntil naboen. Det var også et støyende bryllup på hotellet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 32geirh
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Kjære Geir H,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss feedback av din opplevelse på Losby Gods.

Vi er svært glad for å høre frokosten smakte og at du likte hotellet og rommet generelt.

Balkongen på deluxeværelsene er dessverre ikke store. Det er plass til to stoler og et lite bord, og vi beklager at det ikke svarte til
forventningene. Vi bør notere oss at vi informerer om størrelsen på balkongen når deluxeværelsene blir beskrevet.

Takk igjen for flott tilbakemelding.