ZenHotels.com
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vært her noen ganger ifm jobb og stedet fungerer godt til større møter og seminarer evt hyggetur med kollegaer. Her kan man spille golf (hvis noen skulle like det) slappe av, gå turer m.v. Hyggelige rom med bra standard og fine fellesområder. Service god, veldig bra lunsjbord og god middag. Hvis man ikke er her ifm jobb, bør man nok kanskje spille golf.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 11. desember 2018

Bodd her en natt i forbindelse med julebord. Bodde i et stort og fint dobbeltrom med to enkeltsenger. Rommet hadde parkettgulv, noe som er ekstra pluss, da jeg ikke er fan av vegg til veggtepper. Badet var passelig stort med dusj. Frokostbuffeen var innholdsrik og fin i en stor frokostsal med utsikt over det flotte området hotellet ligger i. Er nok et fint hotell å dra til for å slappe av og nyte naturens ro. Hyggelig personalet som tok oss i mot når vi kom, og takket oss for oppholdet når vi dro.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, stelnor
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Kjære Steinor,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å dele din opplevelse fra ditt besøk hos oss. Det setter vi umåtelig stor pris på:-) Det er så hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse under ditt opphold.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Ønsker deg en riktig god jul :-)

Marianne Frilseth / Markedsansvarlig Losby Gods

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Et fantastisk sted. Utrolig atmosfære. Servicen er helt på topp. Et flott sted å ha møter på. Frokost, lunsj og middag er meget bra. Julebord på kvelden med koldtbord. Fantastisk mat. Blir ikke siste gang vi er der.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Kjell K

Kjære Kjell K.

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger, og håper å se dere igjen snart!

Ønsker deg en riktig god jul!

Marianne Frilseth / Markedsansvarlig Losby Gods

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Flott sted med spennende historikk. Blide, vennlige ansatte som gir gjennomført god service. Maten var bra, spesielt frokosten var god. Rommet var stort og rensligheten bra. Compagniet i kjelleren var Flott med bar, biljard, Shuffleboard og sittegrupper. Litt trekk på priser, og lunch og middag som var bra - men ikke helt der oppe

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, LarsB2474
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Kjære LarsB2474

Tusen takk for super tilbakemelding! Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold på Losby Gods. Det er spesielt hyggelig å høre at mottagelse og service fra ansatte ga deg en god opplevelse.

Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Ha en fin førjulstid og god jul når den tid kommer

Marianne Frilseth

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Etter et par samlinger på Losby i det siste, er inntrykket at dette hotellet har potensiale til å bli et av de beste konferansehotellene i Norge. Veldig mange deler er på plass, service, mat, møterom og grupperom og flotte detaljer i interiør og eksteriør. Pussig at man så misser så totalt på noe så elementært som ladekontakter på de ellers flotte hotellrommene. Det skal ikke være nødvendig å krype på gulvet etter lampett- kontakter som slår seg av når du slukker lyset for natten.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, 520erikn

Kjære 520erikn

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding etter dine opphold hos oss. Vi er glad for å høre at synes at vi har "det meste" på plass på Losby Gods. Vi kan ikke si noe annet enn at vi forstår din "frustrasjon" over mangel på ladekontakter på rommet. Det er derfor med glede jeg kan fortelle at vi er igang med oppussing av våre rom, og at det i den forbindelse blir montert egne ladekontakter ved nattbordene. Vi har laget to testrom, som dette er montert på. Ved ditt neste opphold kan du spørre om å få et av disse rommene. (Det kan være lurt å forespørre om dette på forhånd)

Vi håper å se deg igjen snart!

Marianne Frilseth