Gratis avbestilling frem til 29.01.22
Travelocity
eDreamsUSD 250
Anmeldt 1. april 2019

Koselig sted med flott golfbane rett ved hotellet. Ingen ting å klage på. Var mange på familietreff, men alt med arrangementet fungerte perfekt. God mat. Et stort pluss var golfbanen som var rett utenfor hotelldøra.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, kjellpett
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2019

Kjære Kjellpett,

Tusen takk for at dere valgte Losby Gods til familietreff og for veldig hyggelig tilbakemelding!
Vi er glad for å høre at alt fungerte perfekt:-) Til info: Pr. d.d ser det ut til at golfbanen åpner rundt 17. mai
for sesongen 2019 hvis du er en av de som venter på at golfsesongen skal starte:-)

Håper vi sees igjen snart!

Marianne Frilseth

Anmeldt 5. mars 2019 via mobile enheter

Fine store rom, fint bad, rent og pent, i tillegg elegant og tidløst, bra betjening. Alt på hele stedet er godt vedlikeholdt.
Vi spiste 3 retters meny på kvelden, veldig god mat , bra service også i restauranten.
Trivelig bar/pub i kjelleren.
Frokost var en helt gjennomsnitt hotellfrokost, litt skuffende med tanke på hvor veldig bra alt det andre er.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, eivindm2013
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2019

Kjære Eivindm2013,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oppholdet ditt på Losby Gods. Vi er veldig glade for å se at du har hatt det bra her hos oss og at maten smakte.
Positive tilbakemeldinger er veldig motiverende og jeg kan forsikre deg om at dette vil bli kommunisert til teamet her på Losby Gods.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Marianne Frilseth / Markedsansvarlig Losby Gods

Anmeldt 5. mars 2019 via mobile enheter

Deltok på dette arrangementet 1-2 mars. Hadde gledet oss til å delta på dette og fra før av kjente vi til stedet. Fantastisk beliggenhet og miljø som passer til et arrangement som dette. Desverre var det alt for mange deltakere, skuespillere som var vanskelig å forstå, maten holdt heller ikke mål. Til å betale så mye som vi gjorde for dette så ble vi skikkelig skuffet. Dette ble alt for komerst og dyrt. Kommer gjerne igjen til Losby gods men ikke til et type arrangement som dette.

Dato for oppholdet: mars 2019
2  Takk, 95perkristians

Kjære 95perkristians,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold i forbindelse med Herregaardsmord hos oss. Vi er så lei oss for at dette besøket ikke svarte til forventningene, og for at dette ble ble en skuffelse istedenfor den gode opplevelsen det er ment som. Vi er glad for å høre at du gjerne kommer tilbake, og setter stor pris på om du tar kontakt med undertegnede før neste besøk.

Marianne Frilseth / Markedsansvarlig Losby Gods
m.frilseth@losbygods.no

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde forsinket julebord her , og det var veldig bra.
God middag på fredag, med gode viner til.
På lørdag hadde vi omvisning og fikk vite mye om historien til stedet.
Og så avsluttet vi med lunsj, som var rikholdig og meget god.
En flott plass med mye historie.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, KnutL105
LosbyGods, Markedsansvarlig på Losby Gods Manor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Kjære KnutL105,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på Tripadvisor. Vi setter stor pris på å høre at julebordet og oppholdet forøvrig var bra.

Hjertelig velkommen tilbake!

Marianne Frilseth

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vært her noen ganger ifm jobb og stedet fungerer godt til større møter og seminarer evt hyggetur med kollegaer. Her kan man spille golf (hvis noen skulle like det) slappe av, gå turer m.v. Hyggelige rom med bra standard og fine fellesområder. Service god, veldig bra lunsjbord og god middag. Hvis man ikke er her ifm jobb, bør man nok kanskje spille golf.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Oivind_oivind