Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Expedia.comUSD 124
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Det reklameres for billig lunch Bufet til kr.99,-
Du får det du betaler for og ikke mer. Kan knappe kalles for en bufet, det er en STOR overdrivelse.

Kun to varmretter: 1. spagetti og tomatsaus. 2. Kylling i karri/eplesaus med båtpoteter.

Langt fra standard bufet man er var til å få servert ved Thon hoteller.

Skuffet, og kan ikke anbefales.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
3  Takk, Godtvoksen
emmeli P, Receptionschef på Hotell Charlottenberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Hej,

Jag beklagar verkligen att din upplevelse inte blev lyckad, gästers åsikter är oerhört viktiga för oss för att stadigt kunna utvecklas och förbättras. Jag hoppas verkligen att ni återkommer så vi får chansen att återgälda er, vi vill att alla våra gäster ska gå härifrån mätta och belåtna.

Ha en fortsatt fin dag och välkommen åter!

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Overnattet ei natt på den varmeste perioden. Lite/ingen tegn til ventilasjon som hjalp til på varmen.
Gulvet i gangen virket dårlig og vannet i dursjen rant feil vei.
Hyggelig betjening men syns det virker uproft når betjeningen kommer tyggenes ut fra bakrommet og nesten ikke klarer snakke for munnen er full i mat. Ok frokost og lokaler. Hadde ventilasjonen vært litt mer ok hadde jeg gitt ei "stjerne" til.

Takk, 751anita
Emmeli P, Receptionschef på Hotell Charlottenberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2018

Hej 751anita,

Jag beklagar verkligen för detta under din vistelse. Jag uppskattar din feedback till som ger oss chansen att stadigt förbättra oss i vårat daglig arbete. Återigen, jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Hoppas ni återkommer och ni är hjärtligt välkomna åter!

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Når vi kom til hotellet ble vi møtt av hyggelig og dyktige personale. Rommet var greit og renholdet var bra.
Det var usedvanlig varmt i været, så det vi savnet var avkjøling via ventilasjonen. Var litt varmt.
Middagen vi fikk servert var velsmakende. All ære til kokken.

Takk, alfjohann
emmeli P, Receptionschef på Hotell Charlottenberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Hej Alf Johan,

Tack så jättemycket för att du tagit dig tid att lämna omdöme.
Vi är oerhört glada och tacksamma för dina fina ord, beklagar dock att våra rum inte är utrustade med AC.

Vi önskar er hjärtligt välkomna åter!

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet her på vei hjem fra Sverige.
Fikk ett familierom helt i enden av hotellet.
Familierom med to køyesenger.
Tok meg en dusj før vi skulle ut. Alt vannet i dusjen rant ut fra badet og ut i gangen på rommet.
Merket også at gulvet i hotellet her er preget av skjevheter og «gynging»
Men fikk nytt rom, her rant alt vann ned i sluket.
Hotellet er helt ok. Det er en grei måte å overnatte på ved litt shopping.
Frokost var god. Og rensligheten bra.
Men gulvene bør dem nok gjøre noe med.
Samt at rommene blir veldig varme på sommeren.

1  Takk, Michael H

Hej Hatmyr,

Jag beklagar verkligen att ni fått utstå dessa problem under eran vistelse.
Jag vill samtidigt tacka för att du mitt i allt tar dig tid att berömma ljuspunkterna.
Vi på Hotell Charlottenberg hoppas såklart att ni kommer besöka oss igen och vi kan få gottgöra er.

Ni är varmt välkomna åter!

Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Besøkte hotellet for andre gang, første gang var i 2017. Spent på hvordan hotellet nå var, når Thon har trekt seg ut på eiersiden. Hotellet oppfylte forventningene til hotellrom, hotelfasiliteter og betjening. Hyggelig personale. Smart å bruke dette hotellet når en er på besøk i Magnorområdet på Nordk side. Og fint å kombinere besøket med shopping på Charlottenberg shoppingsenter.
Jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 578signee
emmeli P, Receptionschef på Hotell Charlottenberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Hej Signe,

Vad trevligt att hör att ni trivdes gott och hade det bra här hos oss.
Ni är varmt välkomna åter :)