“Trangt og travelt”
Anmeldelse av Joe's Diner

Joe's Diner
Vurdert som nr. 9 av 13 Restauranter i Charlottenberg
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Maten er enkel og gjennomsnittlig tilberedt. Få retter. Personalet er vennlig og serviceminded. Lokalene er trange i den travleste lunsjtiden.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kjeros

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Det er artig konsept men synnes er litt stiv priser til sveirge være. God mat der, grei service og renslige lokaler.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Stig1981
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten fir andre gang.
Gid lunsjmat. Hyggelig betjening og rent og pent på bordene og i restauranten.

Jeg kommer tilbake ved en senere anledning.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 578signee
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Det ser ut som en klassisk amerikansk diner fra Route 66 med respatex, aluminium og kunstlær i interiøret. Men der stopper også likheten.

Maten er kjedelig, feit og personalet virker uinspirert. Det siste er kanskje ikke så rart når en tenker på plasseringen av stedet.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, danerikd
Anmeldt 26. august 2017

Det er noe som mangler, og det er kanskje den gode dagens lunsj. Vi var inne for vi var lunsjsultne og dagens virket fristende. Jeg mener at "Flygande Jakob med ris" og Lime friterad torsk med smaker fra asien, jasmineris og mangoslaw. Dette var fristende, men det hjalp jo ikke at Jakob ikke var tilstede og smakene fra Asien smakte gummi. Torsken var så innbakt at den omtrent var forsvunnet. Håper at kokken finner ingrediensene neste gang.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Sverre P

Reisende som så på Joe's Diner, så også på

Charlottenberg, Värmland

Har du vært i Joe's Diner? Del dine erfaringer!