Charlottenbergs Shopping Center
Flott senter med godt utvalg

Vi må nesten si noen hyggelige ord siden vi er her jevnlig. Drar aldri når «alle» er her for kø og... les mer

Anmeldt 18. februar 2020
GisleLeonard
Jessheim, Norge
Shopping

Her finner du det meste av hva du trenger. Klær, mat, apotek og selvfølgelig systembolaget. Du får... les mer

Anmeldt 5. november 2019
299margarethb

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Et ok sted å kommer til, ingenting å klage på .
God parkeringsplass, lett å kommer til man finner det meste

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, C Z
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Dette er tydeligvis stedet man stopper på før man kjører over grensen til Norge etter en tur i Sverige. Vi stoppet der sammen med et hav av andre reisende, men ikke noe problem med parkering med vogn. Senteret har det meste å tilby, men for oss var det matbutikken som fristet mest. Det er naturlig når det er så vanvitting stor prisforskjell på flere kjente matvarer. Flere ca halvpris enn hjemme. Ta en stopp da vel og test ut.

Takk, thoybakk
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Senteret har det meste.
Bra med sportsklær og kan gjøre noen bra kupp.
Stor fin gratis parkering. Også egne parkering for bobiler/campingvogn

1  Takk, Hatmyr
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Idag var det kaos ute og inne. Måtte stå i kø for parkeringsplass også. Det trodde jeg ikke ville skje der. Men jeg fikk handlet det jeg kom for

Takk, Grethe-Iren H
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Dette er et kjøpesenter som ligger rett over grensa i sveirge. Det som trekker flest folk er nok Systembolaget. Ellers er det de kjente store kjedene som man finner ellers alle andre steder.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Stig1981