“Lunsj på shopping”
Anmeldelse av Oliveto

Oliveto
Vurdert som nr. 11 av 13 Restauranter i Charlottenberg
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Ut på Harrytur og lunsj i Sverige. Italiensk inne på shopping senteret.
Trivelig plass midd i senteret,det ble Cæsar salat med kinakål? Stilken på salaten er bitter og ikke god . Tror ikke det var riktig type salat.de andre fikk en Fet og god Carbonara, tung slik at den kjentes i flere timer. Gratis påfyll på kaffe.
Stort minus med mye bråk fra butikkene rundt

Takk, 807bj_rnh

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte lunsj.. carbonara i en stor saus med ustekt bacon. Bacon Burger uten bacon, som var mindre enn barneburgern på McDonald’s.. sist og minst var falaffel pizza m/dressing. Vi måtte be om vi kunne få dressinga som hørte med..Det står at pizzaen var med agurk, oliven, feta og tomat... en halv oliven, en skive agurk, ingen feta og en halv tomat.... Max burger ligger 5m unna..gå dit...for Guds skyld

Takk, Aron L
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Nachotallerken og pasta kylling og pesto kjøpte vi. Pasta var helt greit. Nacho var det veldig lite ost på, og kjøttdeigen må ha vært krydret med santa Maria ferdig tacokrydder. Mulig jeg tar feil der, men det smakte veldig likt. Vi betalte over 300 kr for dette, da var en flaske med Farris med. Kommer ikke til å spise her igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, cover2014
Anmeldt 29. mars 2017

Etter en slitsom dag på Harryhandel, avsluttet vi med rekesmørbrød og kaffe på Oliveto. Stort utvalg i disken, og valgte innbydende reker vi trodde svenskene var gode på. Disse var ok, men noe små- og vasne. Avsluttet med et godt kakestykke hver, og deilig aromatisk kaffe. d:o)

Dato for besøk: mars 2017
Takk, jans0der
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Helt grei stopp for en rimelig lunch. Dette kunne de gjort på en bedre måte med bedre organisering og uten bruk av opprop av bestilling. Helt grei mat som raskt ble levert.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Arne N

Reisende som så på Oliveto, så også på

Charlottenberg, Värmland

Har du vært i Oliveto? Del dine erfaringer!