Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Overnattet to netter. Vakre bygg og omgivelser. Stille og rolig, sjarme og hygge både i spa, i restaurant og utendørs. Vi kommer gjerne tilbake, og anbefaler varmt dette hotellet.
Deilig med drikke og frukt tilgjengelig hele dagen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, LivV269
ComwellDK, Receptionschef på Comwell Kellers Park & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Kære Liv

Tak fordi du tager dig tid til at anmelde dit ophold.
Det glæder os at I har haft det godt hele vejen rundt og det levede op til jeres forventninger trods byggerod.

Vi ser frem til at vise jer vores nye spaafdeling.

God sommer

Susie Rud

Anmeldt 8. oktober 2016 via mobile enheter

Kjempeflott sted med mye historie, beliggenhet er fantastisk, stille fredelig med flotte turområder og havet et steinkast unna. Herlig spa område, nydelig mat- perfekt sted for avslapping og ro. Vi kommer snart igjen!

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, OnAir483499
ComwellDK, Gæsteansvarlig på Comwell Kellers Park & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2016

Kære gæst

Tusind tak for de fine ord om Kellers Park. Det glæder mig meget at I har nydt den smukke natur, som hotellet ligger placeret i og med få minutters gang til Vejle Fjord.Herligt at I fik slappet godt af og nydt en god middag. Vi glæder os meget til at byde Jer velkommen igen.

Med venlig hilsen
Michelle B - Kellers Park

Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Perfekt sted for ro og avslapning. Pent hotell, gode senger og fine rom. Eneste minus er dårlig rengjort bad. Jeg likte frokosten svært godt, min mann savnet større utvalg av pålegg. Besøkte Aqua-spa på kvelden og tidlig morgen - en herlig avslappende opplevelse i et spa av høy kvalitet. Verd hver eneste krone.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, RandiL218
ComwellDK, Gæsteansvarlig på Comwell Kellers Park & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2015

Kære Randi L

Tak for de pæne ord om Kellers Park. Det glæder mig meget at høre, at I har haft en godt ophold hos os og håber, at I har lyst til at vende tilbage en anden gang.

Med venlig hilsen
Michelle B - Kellers Park

Anmeldt 18. juli 2013

Fint Spa hotell (for dem som liker det) i landlige omgivelser og flotte bygninger fra begynnelsen av 1900 tallet.
Stort og lyst rom med balkong og sjøutsikt. Fine løvskoger og overraskende at det finnes natur i Danmark.... Fin gammel løvskog.
Besøk pannekakehuset i nærheten!

Romtips: Med utsikt og balkong
Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Lenschow
Thomas R, Manager på Comwell Kellers Park & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2013

Kære Lenschow

Tak for anmeldelsen. Hav en god sommer.

Thomas, Hotelchef

Anmeldt 29. april 2013 via mobile enheter

Er meget fornøyd etter en nydelig helg på comwell Kellers park spa. Veldig god mat i restauranten og flotte omgivelser og en deilig spa gjorde dette til en perfekt helg. Rommet var mye større enn forventet og med mange heiser ble det lettere med barnevogn. Eneste minus var at man måtte opp og ned noen trapper ved resepsjonen for å komme til restauranten. Ellers er det ingenting å utsette på hotellet. De har faktisk den mest effektive og varmeste dampbadstu/sauna som jeg har opplevd.

Om de skal vurdere å oppgradere spaen så kunne de ha satt inn et par ekstra boblebad. Et inne og et ute.

Dato for oppholdet: april 2013
Takk, towallinga
Thomas R, Manager på Comwell Kellers Park & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2013

Kære Tommy

Tak for tilbagemeldingen. Der er faktisk en elevator til alle niveauer, den til receptionen ligner måske ikke er alm elevator, da den er uden loft. Vi arbejder på, at forbedre spa'en, håber det lykkes efter hensigten.

Thomas Pedersen, Hotelchef