“Charmerende gammel kro med mange små rom.”
Anmeldelse av Hovborg Kro Restaurant

Hovborg Kro Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hovborg
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018

Hyggelig og høflig betjening. Vi var 4 til julefrokost og det var ok, men anden var litt for tørr. artig med ringeklokke ved bordet når en ville bestille. Har ikke prøvet a-la carte menyen, den er rimlig dyr etter min mening.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, mostefansen

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Spiste 3 rettersmiddag med laks som hovedrett. Store porsjoner og godt. Ellers noe dyrt og bare helt ok mat. Koselig lokale. Frukost god, men for mange fluger og mugg på druer ved frukanretningen drar ned. Heller ingen vifte i rommene i det varme veret.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hildegunn77
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi har spist middag på Hovborg kro og vil gi våre beste anbefalinger. Flott meny, gode viner og moderate priser. I tillegg hyggelig service. Prøv forretter som italiensk skinke og melon og italiensk tapas, veldig godt. Vi har spist wienerschnitzel, kylling og biff til hovedrett. Store porsjoner, veldig godt. Biffene er møre og saftige. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Jaernil
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Vi kan anbefale et opphold på Hovborg kro. Hotellet har et fantastisk uteområde og greie rom. Kroen serverer god mat og har en veldig hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Anne Marit R
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat, og egen barnemeny til barna med flere valg. Utrolig hyggelig personale som imøtekom både barn og voksne. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, sunna h

Reisende som så på Hovborg Kro Restaurant, så også på

Har du vært i Hovborg Kro Restaurant? Del dine erfaringer!