Anmeldt 21. august 2018

På dette hotellet får du mye for pengene. Personalet er usedvanlig hyggelige og gir deg alt du trenger for et flott opphold. Rommene var finere og bedre enn det så ut til på bildene. Kort avstand til stranden og det var lett å hoppe på en buss inn til Chania eller retning Platanias - Agia Marina. For en service!

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ingrid t
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Koselig leilighetshotell som har god standard. Veldig bra service, og rent og pent overalt. God mat hadde de også. Vi hadde bestilt frokost hver dag og da kunne vi velge fra menyen deres. Kontinental, div.omeletter, og egg og bacon, kjempe god frokost.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Beate H
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Kjempe fint 3stjernes hotell. Rene leiligheter og veldig hyggelige betjening. Frokosten er god.kunne vært større utvalg av retter. Har stort utvalg når det kommer til lunsj og middager. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, John M
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Så fornøyd med mitt 2 ukers opphold. Personalet er på topp og profesjonelle. Og om man vil rundt er det bare å bruke buss eller taxi. Passer for både voksne og barnefamilier. Stille og rolig område...

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, HeidiE90
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Theo's Village på Kato Daratso ligger kun 3 km fra Chania på Kreta. Hotellet drives av en veldig hyggelig familie som gjør alt for at du skal trives. Hotellets restaurant serverer alt fra lunsj til middag. De bruker gode kortreiste råvarer. Vi har valgt en stor leilighet, den har høy himling og tretak. Leiligheten består av et kombinert kjøkken og oppholdsrom, soverom og dobbeltseng med tykk madrass og sist et kombinert bad og VC. Klimaanlegg både i oppholdsrom og soverom. Fritt WiFi i resepsjonsområdet. Litt dårlig dekning på 3 G innendørs. Leiligheten er utstyrt med kokeplater, kjøleskap, kaffetrakter, HD TV og hårføner m.m. Anlegget er lokalisert på begge sider av en lokal vei. Begge sider har svømmebasseng og barnebasseng. Hotellet ligger ca. 600 meter fra en av Kretas beste badestrender. Det er godt utvalg med butikker og restauranter. Det er Ving som benytter dette hotellet. Du får mye ferie for pengene. Anbefalt restaurant Andreas Taverna litt bortenfor Lidel, topp produkter til hyggelige priser. Supermarked ca. 100 meter fra hotellet butikken er åpen 24 timer i døgnet. Det går busser til Chania og Platanias og stranden 4x i timen. Men hvorfor ikke gå? gratis trim.

Dato for oppholdet: august 2017
3  Takk, bjarnejanson