“Middag”

Kjøkken: Grill, Gresk, Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. september 2021

Fantastisk betjening. Nydelig mat. God atmosfære. Nydelig sted hvor du kan sitte både ute og under tak. Familiedrevet sted som får gjestene til å føle seg velkommen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 422g_rill

Anmeldt 9. august 2021

Dette er en enkel hotellresturant som selger standard gresk mat av høy kvalitet til en rimelig pris.
Vi bodde på hotellet og spiste både frokost, lunch og middag her flere ganger i løpet av oppholdet.
Veldig hyggelig betjening og rask og bra service. Annbefaler å prøve deres Mojito, dene var den beste vi fikk av alle plassene der vi bestilte dette.

Takk, 348kurtm
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Tilbake på Talos restaurant, og maten holder fortsatt utmerket kvalitet, servicen er utsøkt og atmosfæren rundt bassenget gir det lille ekstra. Talos restaurant er stedet du kan sitte i rolige omgivelser og nyte måltid av høy kvalitet.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, IvarL76
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Restauranten var helt grei utseendemessig. Maten var gjennomsnittlig god. Kjedelig utseende. God smak. Brukte mye olje så den fremsto som ganske fet. Savnet grønnsaker på rettene. Var en hyggelig gutt som serverte oss. Høflig og flink☺️

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, 684kristofferp
Anmeldt 3. august 2019

Maten var veldig god mat, men litt lite snakk, fin atmosfære og hyggelig betjening.
Må regne med god tid etter som det var lang vente tid på maten

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Fredrik B

Reisende som så på Talos Restaurant, så også på

Agii Apostoli, Khaniá by

Har du vært i Talos Restaurant? Del dine erfaringer!