6 personer ser på dette hotellet
Lol.travelUSD 147
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Dette hotellet hadde jeg ikke store forventninger til. Jeg skulle bare bruke det for en natt da jeg skulle ta et fly neste morgen.
Rommet var stort. Og det var rent og pent. Jeg savnet litt skap og hyller. Men da jeg bare skulle overnatte en natt gjorde det ikke så mye. Ellers var det litt langt å gå fra rommet mitt til heisen.

Jeg ble godt tatt imot ved innsjekk. Og resepsjonisten viste veldig god service.

Frokosten var veldig bra. Iallefall sammenlignet med mine erfaringer med britiske hotell.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, _travelmanontripadv
lina s, Manager på Hampton By Hilton London Stansted Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Thank you for taking the time to share a review. I am pleased you enjoyed your stay. I really hope you’ll chose us should you be back at London Stansted again in the future!

Lina Savickaite
Deputy General Manager

Anmeldt i går

Dato for oppholdet: januar 2023
lina savickaite, Other på Hampton By Hilton London Stansted Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Anmeldt 4 dager siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: januar 2023
lina savickaite, Other på Hampton By Hilton London Stansted Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 dager siden

Anmeldt 4 dager siden

Anmeldt 4 dager siden via mobile enheter