Expedia.comUSD 205
Agoda.comUSD 154
Orbitz.comUSD 205
HurbUSD 215
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Ringstad resort har altså blitt så flott. Veldig hyggelig og vennlig personale. Fantastisk god mat. Godt og stødig utvalg på menyen og lokale råvarer. Var forberedt på en og annen «barnesykdom» i og med at stedet er nyåpnet, men det fantes ikke noe slinger i valsen. Takk for maten. Jeg kommer tilbake

Romtips: Gratis parkering, Alt av båt og fiskeutstyr utleie, Og det kan være nyttig å booke bord. Artig at det er nødvendig i en såpass liten bygd
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, OysteinTravel
Anmeldt 31. desember 2019

Lytt til stillheten i flotte omgivelser, med fine leiligheter, deilig mat, fantastisk ørne safari med RIB og ett vertskap i verdens klassen. Kombineres med Harstad, Hurtigruten Harstad-Sotland og Lofoten. Hilsen Torill og Morten. Super fornøyde gjester.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 830mortenb
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Familie på 4 som leide seg oss inn en natt på Ringstad. Med 20 grader i lufta og sol fra skyfrihimmel viste Ringstad seg fra sin aller beste side. I tillegg til fantastisk beliggenhet, fikk vi en fin leilighet i hovedbygget og ikke minst, en flott middag i restauranten. Nydelig mat av høy kvalitet basert på lokale råvarer. Bord Norge på sitt beste

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 616p_lb
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Kom tilfeldigvis over stedet på booking.com siden turen var lite planlagt og det aller meste i prisklassen var opptatt i Lofoten som i utgangspunktet var målet .

Da ble det Vesterålen i stedefor og etter å ha kjørt langt og lengre enn langt ut i havgapet kom vi frem til en sjarmerende rød bygningsmasse helt nede ved brygga.

Fikk et enkelt men fint og veldig renslig rom i andre etasje. To soverom , stue med en godt utstyrt kjøkkenkrok og sittegruppe( se utsikt fra rommet i bildet under )

Rett ned trappen kommer man til verandaen rett ved bryggen med fin utsikt og servering.

Kald pils og torsk anbefales.

Et lite minus at det ikke er dusjkabinett, men kun forheng(vannet flyter utover) og at internettet til stadighet faller ut og den minste tven i manns minne, men det er ikke en plass man drar til for å sitte inne på rommet

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 614sveinung_
Anmeldt 12. september 2016 via mobile enheter

Lite, men imponerende sted. Ordnet ut fra middagsmeny, fantastisk lunsjretter til oss- den beste kveiteretten mine venner og jeg noensinne har fått. Rimelig. Hyggelig betjening. Trivelige omgivelser. Muligheter for overnatting.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Male4online