Expedia.comUSD 203
Priceline
FindHotelUSD 203
HurbUSD 213
Anmeldt 11. august 2021

Vi kom med båt og overnattet ombord. Spiste middag sammen med andre i familien. Var 8 voksne og ett barn. Veldig god mat og service var tilbakemelding fra alle. Idyllisk og lun båthavn og godt lagt til rette for båtfolket. Håper det også kommer drivstoff til båt. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, EinarViking
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Skriver denne reviewen mens vi venter på maten. Vi er tomme for samtaleemner og nå begynner grumsete historier fra fortiden min å bli samtaleemne. Dette er veldig beklagelig. Skulle ønske maten kom fortere slik at jeg kunne unngå slike ubekvemmeligheter. Ellers flott sted!

Takk, Magnus f
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Ringstad resort har altså blitt så flott. Veldig hyggelig og vennlig personale. Fantastisk god mat. Godt og stødig utvalg på menyen og lokale råvarer. Var forberedt på en og annen «barnesykdom» i og med at stedet er nyåpnet, men det fantes ikke noe slinger i valsen. Takk for maten. Jeg kommer tilbake

Romtips: Gratis parkering, Alt av båt og fiskeutstyr utleie, Og det kan være nyttig å booke bord. Artig at det er nødvendig i en såpass liten bygd
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, OysteinTravel
Anmeldt 31. desember 2019

Lytt til stillheten i flotte omgivelser, med fine leiligheter, deilig mat, fantastisk ørne safari med RIB og ett vertskap i verdens klassen. Kombineres med Harstad, Hurtigruten Harstad-Sotland og Lofoten. Hilsen Torill og Morten. Super fornøyde gjester.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 830mortenb
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Familie på 4 som leide seg oss inn en natt på Ringstad. Med 20 grader i lufta og sol fra skyfrihimmel viste Ringstad seg fra sin aller beste side. I tillegg til fantastisk beliggenhet, fikk vi en fin leilighet i hovedbygget og ikke minst, en flott middag i restauranten. Nydelig mat av høy kvalitet basert på lokale råvarer. Bord Norge på sitt beste

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 616p_lb