eDreams
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
FindHotel
Agoda.comUSD 171
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Fint hotell, har bodd her i forbindelse med jobb. Hyggelig betjening og god mat. Ligger rett i Storgata der oppe, men det er relativt stille der så dette gjør ingenting. Fin natur i nærheten så her er det muligheter.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, espens954
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Myre Kysthotell AS ligger rett ved siden av hovedgata midt i sentrum..
Ble ønsket velkommen av ei blid dame i resepsjonen, jeg spurte om det var mulighet for middag da jeg ankom kl 21:00, fikk beskjed om at det nettopp var stengt, men vent et øyeblikk så skal jeg undersøke om det er mulig. Etter 2 minutter kom hun tilbake og viste meg menyen og jeg kunne velge hva jeg ønsket. Bestilte og mens kokken laget det ferdig kunne jeg gå på rommet med bagasjen. Når jeg inn i restauranten fikk jeg servert drikke som bestilt og like etter kom biffen, stekt etter ønske. Mør og god.
Servicen var topp.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, JosteinEG
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Bodde på Myre kysthotell i forbindelse med tur til Dronningruta. Har knapt opplevd så godt service på noe sted jeg har overnattet! Fikk rommet allerede på natta da vi kom uten at vi måtte betale for det. På tilbudssiden i forhold til henting på Stø etter gjennomført fjelltur. Kom med gode forslag i forhold til ting å gjøre i området. Hotellet er Turistinformasjon for Myre. Blid, trivelig eier og personale ellers.
Greie enkle rom med veldig gode senger. Rent og ryddig.

Takk, Katringjelseth
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde to overnattinger her på vår Lofoten/Vesterålen/Helgeland-tur. Myre er et fint utgangspunkt for midnattssol ved Stø, en tur på Myretinden (350 moh) og et besøk i Nyksund. Kysthotellet er et flott sted å overnatte med fine og gode rom som det luktet rent og grønnsåpe av da vi åpnet døren. Innehaver og ansatte er utrolig hyggelige og interesserte. De tipser gjerne om steder, turer og severdigheter og er oppriktig interessert i å høre hvordan turen var når du på ettermiddag sliten og fornøyd kommer tilbake til hotellet.
Det serveres også nydelig mat på Myre Kysthotell. Vi var fire stykker og prøvde både boknafisk og hvalbiff. Begge sto til en sekser på terningen. Hadde det ikke vært for at vi bor 152 mil unna skulle vi spist her ofte.
Skulle vi noen gang besøke Vesterålen igjen vil vi garantert legge turen innom Myre Kysthotell.

Takk, FFK1903
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Trivelig,enkelt hotell sentralt i Vesterålen. Hadde det som base for våre utflukter rundt omkring i dette vakre distriktet. Veldig hjelpsom og hyggelig personale som sto på for sine kunder. Greie rom,stille og behagelig atmosfære. Enkel og grei frokost,anbefaler også middag på hotellet,god og variert utvalg. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, 895gretev