“Nydelig indrefilet av hval”

Restaurant Myre Kysthotell
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Myre
Beskrivelse: Restaurant Myre Kysthotell is a nice restaurant with focus on local food traditions. We have brekfast, lunch and dinners.
Anmeldt 26. juli 2021

På årets ferietur var vi i Vesterålen, denne gangen forsøkte vi Myre Kysthotell som sted for middag. Lokalet er ikke spesielt trivelig, men med god avstand mellom bordene (Som det skal være under Covid-19). Målet denne dagen var hvalbiff, her serverte de indrefilet av hval. Et flott, stort og passe stekt biffstykke ble servert med fløtegratinerte poteter og peppersaus. Har fått god hvalbiff andre steder også, men så rikelig porsjon får du ikke mange steder. Anbefales!

1  Takk, janinger2021

Reisende som så på Restaurant Myre Kysthotell, så også på

Har du vært i Restaurant Myre Kysthotell? Del dine erfaringer!