Ole B
      kr 1 592
    37.1 km fra Nyksund Ekspedisjonen
    Se flere hoteller i Myre
    Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Langt ut i havgapet langs en svært smal og humpete grusvei ligger Nyksund. Et helt spesielt sted - brygge, gamle og forlatte fiskebruksbygninger og hus med liv og røre side ved side i en natur som går utenpå det meste vi har sett i Norge. OK overnatting og kjempegod middag med trivelig og avslappet atmosfære. Enkel og god frokost. Må egentlig bare oppleves.

1  Takk, Glumma
    Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Biffen og fiskesuppa var kjempegode, mens kamskjellene kun var ok. Populært sted, med god service og solid drikkemeny. Anbefaler uansett turen ut til Myre i Vesterålen. Restauranten ligger i et svært særpreget bryggeområde.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, getram91
    Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted med god atmosfære. Deilig middag fikk vi kjøpt på kvelden, vi prøvde grillet tørrfisk og dagens klippfisk. Frokosten var enkelt men god. Hyggelig personale. Prisen for det lille og enkle rommet var svært høy, men for ei natt går det greit. Perfekt startsted for Dronningruta.Bilde to er utsikten fra hodeputa.

Dato for oppholdet: juli 2018
    2  Takk, reisegladtroms
    Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

For en lunsj! Fiskesuppen kan anbefales. Ølen var også god, hvete øl! Veldig bra utvalg av øl både med og uten alkohol. Maten var topp og servicen hyggelig å god. Et sjarmerende sted i Vesterålen ! Noen av mine venner spiste fish and chips. Det kan også anbefales!

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, Torger B
    Anmeldt 8. juli 2017

To venninner på tur i Nordland:
    Nyskapende kjøkken, interessante kontraster og retter basert på dagens fangst. Vi spiste skjøkreps og sjøkreps-tartar til forrett, og hval-carpaccio m tyttebær og hvit geitost ++. Tørrfisk med primører til hovedrett. Herlig!
    Dessert: Brunostpudding m iskrem av brunost! Utrolig godt! Meget god og hyggelig service! God atmosfære! Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
    Takk, AnneS6351