• Bar/lounge
Hotel Dolarea(Beasain)
Besparingsvarsel! 23 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 23 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 149 per natt.

Hotel Yerri(Estella)
Besparingsvarsel! 42 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 42 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 192 per natt.

Besparingsvarsel! 50 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 50 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 197 per natt.

El Secreto de Ollo(Ollo)(Mye for pengene!)
Anmeldt 28. april 2016

Romtips: Excelente relación calidad precio.
  • Opphold: april 2016, reiste som et par
Anmeldt 17. april 2016 via mobile enheter

Opphold: april 2016, reiste som et par
Anmeldt 5. mars 2016

• Opphold: februar 2016, reiste med familie
Anmeldt 2. desember 2014

Romtips: Tiene dos opciones frontal, donde ves tu coche y el tránsito de los viajeros. Aunque hay cámaras de seguridad y no es necesario. O puedes solicitar habitacion silenciosa.
  • Opphold: november 2014, reiste på forretningsreise