Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Dette ble vårt første og siste besøk på Rognstranda camping. Dårlig strand, butikk og toaletter. Personalet kjørte rundt på en golfbil og overvåket gjestene. Man blir ønsket velkommen av forbud skilt.

Dato for oppholdet: august 2018
7  Takk, Fredrik K
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Beste campingen vi har besøkt noen gang. Kjempeservice av de ansatte. Viser deg til ledig plass, herlig grønn flat plen, barna kunne suse rundt barfot. FLOTT lekeplass, ballbinge. Nytt sanitæranlegg ved resepsjon med familierom og egen barneavdeling. Rent og ryddig. Ansatte gikk rundt og plukket søppel på plassen daglig. Asfaltert og lite trafikk. Ikke noe bråk eller festing av fastboende. Kort vei ned til sjøen og stranda. Badetemperatur på 22 grader. Går an å parkere vogner nede ved sjøen også. Tørrere område og noe gamlere sanitæranlegg der, men bra likevel. Liten butikk på stranda. Stige fra bergene, så en kan legge rett på svøm. Wifi fungerte dårlig og det er dårlig telefondekning i området. Kommer garantert tilbake!!!!!!!!

Takk, Siv Kristin J
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Flott og ren campingplass, med rimelige overnattingspriser ( 300 kr ink strøm ) og hyggelig personal.
Vi ble plassert helt oppe på jordet lengst vekk fra stranden ved ett flott lekeplass. Det var veldig greit da det gjerne blåser en del her og da blåste mye mindre her oppe. Ble et stykke å gå til stranda men det var helt greit. Ligger ikke kjempe tett som på mange andre campingplasser. Det som var mindre greit var stranda var fin men i strandkanten mye rart groms som burde vært fjernet. Veldig dårlig dekning for mobil og TV her. Og wifi som plassen tilbyr fungerte ikke oppe på jordet hos oss. Butikken kunne hatt ett bedre utvalg.
Sanitær anlegget er et av de bedre sanitæranleggene.kort vei til alt herifra, butikker , flotte tur områder fine fiske og bade områder.
Må prøves

1  Takk, jackai
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe fin campingplass med hyggelig betjening og kjempe fine sanitæranlegg. Det er en rolig campingplass med 3 flotte små strender og en fotballbane man kan kose seg på. Vil anbefale campingplassen på det sterkeste

Takk, Vilhit
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi ankom en Camping helt uten noen form for forventninger og må si vi ble veldig positivt overasket
Nytt kjempefint sanitæranlegg flotte ryddige plasser og en daglig leder som dirigerte deg på plassen du ble tildelt, bare ++ fra oss!!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, laksefiskern