Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flott campingplass med flotte toaletter og dusjer. Hyggelig personale som ga gode svar og var serviceinnstilte. Dyr butikk ved stranden, men eksterne som driver den. Flott plass for både voksne og barn

2  Takk, 483jenst
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Besøkte Rognstranda camping for andre gang. Har begge gangene vært der i nærmere 3 uker. Rognstranda var også denne gangen svært bra. Hyggelig og imøtekommende ansatte. Svært rent og moderne servicehus. Rent og velstelt campingområde. Plenen er nydelig. Stranda nydelig.Festlig lekeplass,og fint for barn med sykkel/sparkesykkel. Koselig butikk,endog litt dyrt. Alternativt tar det ikke så lang tid å kjøre til dagligvarebutikk på Stathelle. Det er litt dyrt å betale 20 kr for 3 min dusj. Og når man har langt hår og barn med langt hår tar det mer enn 3 min å få dusjet og vasket hår. I tillegg dårlig wifi. Men alt i alt et kjempeflott sted. Det er et STORT pluss at det er svært rolig. Aldri opplevd fyll og spetakkel fra noen. Liker at de ansatte ofte er å se. Det viser ansvarlighet og de er alltid hyggelige.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, johannad880
Anmeldt 4. august 2019

Flott beliggenhet og tidsriktig og fint servicehus på øvre del av plassen. Idyllen ødelegges dessverre av arrogant ledelse, tilsynelatende uten respekt for sine gjester/kunder. En følelse av å bli satt under kommando så snart en ankommer er lite hyggelig. Ydmykhet i forhold til berettiget kritikk er også fraværende. Vi undres - hva har skjedd - generasjonsskifte??? Vi har tidligere trivdes her.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, Averso123
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

En flott campingplass! Godt renhold og vedlikehold. Lekeplassen og badeplass er også veldig bra. Dårlig med telefon og 4G-dekning, men det gjorde ingenting :-) I butikken var det greit utvalg, men høye priser. Høy pris på camping og. 400kr per døgn inkl strøm, 20kr for 3 min dusj.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, J2681JLmonicab
Anmeldt 7. juli 2019

Dette er et sted med flott strand(3 strender),sanitærbygg og nydelig natur bare du løfter blikket vekk fra mobilen. Dette er et sted hvor hundens eier må plukke opp etter hunden, hvor ikke søppel flyter,men hvor ungene kan gå barbeint uten å tråkke på knuste flasker. Her er det store områder med grønne plener og flere steder å slå seg ned ved strandkanten, uten å ligge oppå andre. Et stort,stort pluss er en flott og moderene lekeplass med stor ballbinge. Hyggelig ungdom som jobber overalt og en leder som har god kustus på campingplassen slik at kvaliteten og opplevelsen blir veldig god. Vi har utforsket og gått deler av kyststien og den er helt fantastisk. Plassen ligger nydelig til i Rognsfjorden. En nydelig plass å besøke,derfor har vi vært her opptil flere ganger og vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Christie D