“Null service! Sure og ugjestmilde”
Anmeldelse av Smak Pa Valle

Smak Pa Valle
Vurdert som nr. 7 av 7 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Null service! Sure og ugjestmilde servitører! Så synd for marinaen som ellers er flott å ha ett så skrekkelig dårlig spisested !

1  Takk, elsekarinj2019

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Smak på Valle må ha bedret seg veldig ift de andre anmeldelsene, for vårt besøk ble en gledelig overraskelse. Gode koronarutiner, meget god mat og god service. Flotte uteområder/uteservering helt ut i vannet.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Kr.Himmelfartsdag pleier for oss å bety familietid med aktiviteter. Denne dagen ble i år en flott dag på sjøen og skulle deretter avsluttes med god mat. Vi valgte å gjøre en stopp hos Smak på Valle og vi angret egentlig med en gang vi ble vist bordet. Betjenningen virket som de egentlig ikke hadde lyst til å være på jobb, det var ikke et smil og se..men heller oppvask på nesten alle bord. Når vi etter en lang stund fikk bestilt, av en lite serviceminded hovmester....skyte inn at en av familien har cøliaki, dvs glutenfritt kosthold og dermed har spørsmål til menyen, så vi frem til mat. Vi fikk etter en stund våre pizzaer, de måtte først forsøkt levert til alle bordene ute. Men bestillingen på den ene pizzaen var feil, noe vi ga beskjed om da den ble levert. Ja, vi fikk tilbud om ny pizza...men vi ville spise sammen så vi sa det var greit. Dog forventet vi et lite avslag på regningen, noe som ikke skjedde. Bare det å få regningen tok tid...så sum sumarum, ingen god opplevelse og ingen anbefaling av oss.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, wiviannk
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Vi var innom for å spise stedets «berømte» fish&chips. Vi ble dessverre skuffet. Travel, upersonlig service. Likevel er dette et greit sted for en pust i bakken i travel fellesferietid. Softisen kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Fharald
Anmeldt 26. september 2019

Vi er hvert år på ferie ved Valle, og da er det greit å slippe å lage middag en gang i blandt. Men de to siste årene har Smak blitt MYE dårligere. Den stakkars betjeningen virker alle som om det er første dag på jobb, de kan ikke svare på spørsmål om maten og er vanskelig å få kontakt med. Serveringen er veldig sein, selv om det ikke er mye folk. Maten er tragisk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Orbrab

Reisende som så på Smak Pa Valle, så også på

Har du vært i Smak Pa Valle? Del dine erfaringer!