“dårlig opplevelse”
Anmeldelse av Smak Pa Valle

Smak Pa Valle
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 10. juli 2020

Dro hit med en venninne for en koselig lunsj opplevelse. Ble dessverre ikke mat på meg da vi bestilte nachos som tilsynelatende var den eneste lette retten uten kjøtt. Da retten ankom så vi at den var dekket av kjøttdeig. Servitøren forteller meg at dette sier seg selv, men i mine 48 år som vegetarianer så har jeg aldri opplevd at dette ikke er avklart i menyen. Dette ble i tillegg sagt på en nedlatende måte, idioti å skulle fortelle en som har levd mesteparten av livet som vegetarianer at man tar helt feil når dette er noe man selvfølgelig følger med på hvert sted man drar for å spise. Ikke servitøren sin feil, men allikevel en dårlig opplevelse.

4  Takk, gunhild68n

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Null service! Sure og ugjestmilde servitører! Så synd for marinaen som ellers er flott å ha ett så skrekkelig dårlig spisested !

1  Takk, elsekarinj2019
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Smak på Valle må ha bedret seg veldig ift de andre anmeldelsene, for vårt besøk ble en gledelig overraskelse. Gode koronarutiner, meget god mat og god service. Flotte uteområder/uteservering helt ut i vannet.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Kr.Himmelfartsdag pleier for oss å bety familietid med aktiviteter. Denne dagen ble i år en flott dag på sjøen og skulle deretter avsluttes med god mat. Vi valgte å gjøre en stopp hos Smak på Valle og vi angret egentlig med en gang vi ble vist bordet. Betjenningen virket som de egentlig ikke hadde lyst til å være på jobb, det var ikke et smil og se..men heller oppvask på nesten alle bord. Når vi etter en lang stund fikk bestilt, av en lite serviceminded hovmester....skyte inn at en av familien har cøliaki, dvs glutenfritt kosthold og dermed har spørsmål til menyen, så vi frem til mat. Vi fikk etter en stund våre pizzaer, de måtte først forsøkt levert til alle bordene ute. Men bestillingen på den ene pizzaen var feil, noe vi ga beskjed om da den ble levert. Ja, vi fikk tilbud om ny pizza...men vi ville spise sammen så vi sa det var greit. Dog forventet vi et lite avslag på regningen, noe som ikke skjedde. Bare det å få regningen tok tid...så sum sumarum, ingen god opplevelse og ingen anbefaling av oss.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, wiviannk
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Vi var innom for å spise stedets «berømte» fish&chips. Vi ble dessverre skuffet. Travel, upersonlig service. Likevel er dette et greit sted for en pust i bakken i travel fellesferietid. Softisen kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Fharald

Reisende som så på Smak Pa Valle, så også på

Har du vært i Smak Pa Valle? Del dine erfaringer!