“God mat, men uproff service”
Anmeldelse av Smak Pa Valle

Smak Pa Valle
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi sto lenge å ventet før vi fikk bord. I utgangspunktet hadde vi forståelse for det, for vi trodde det var fullt. Det viste det seg derimot at det ikke var og de brukte tiden på å få plassert folk ved bordet. Det hadde i utgangspunktet vært greit, COVID-19 restriksjonene tatt i betraktning, men tiden det tok å få noen plassert var merkelig lang og vi ventet veldig lenge.

Til sist fikk vi satt oss og bestilt mat. Maten kom til slutt, men uten at vi hadde fått drikke. Servitøren så forundret ut å lurte på om vi hadde bestilt drikke? Det hadde vi jo, men det hadde aldri blitt servert. Servitøren måtte gå to runder får hen hadde fått med seg alle drikkebestillingene, og vi var halvveis i maten får alle hadde drikke. Bestikk fikk vi heller ikke med en gang og det måtte etterspørres. Kort tid etter vi endelig hadde fått alt vi skulle og fått begynt å spise kom en annen servitør og lurte på om det var vi som skulle ha regningen. Han skrev ut regningen og forsøkte å gi oss den.

Maten var derimot god, men litt overpriset.

Så totalt sett: god, men litt dyr mat og veldig uproff service.

4  Takk, anettel211

Anmeldt 10. juli 2020

Dro hit med en venninne for en koselig lunsj opplevelse. Ble dessverre ikke mat på meg da vi bestilte nachos som tilsynelatende var den eneste lette retten uten kjøtt. Da retten ankom så vi at den var dekket av kjøttdeig. Servitøren forteller meg at dette sier seg selv, men i mine 48 år som vegetarianer så har jeg aldri opplevd at dette ikke er avklart i menyen. Dette ble i tillegg sagt på en nedlatende måte, idioti å skulle fortelle en som har levd mesteparten av livet som vegetarianer at man tar helt feil når dette er noe man selvfølgelig følger med på hvert sted man drar for å spise. Ikke servitøren sin feil, men allikevel en dårlig opplevelse.

4  Takk, gunhild68n
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Null service! Sure og ugjestmilde servitører! Så synd for marinaen som ellers er flott å ha ett så skrekkelig dårlig spisested !

1  Takk, elsekarinj2019
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Smak på Valle må ha bedret seg veldig ift de andre anmeldelsene, for vårt besøk ble en gledelig overraskelse. Gode koronarutiner, meget god mat og god service. Flotte uteområder/uteservering helt ut i vannet.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Kr.Himmelfartsdag pleier for oss å bety familietid med aktiviteter. Denne dagen ble i år en flott dag på sjøen og skulle deretter avsluttes med god mat. Vi valgte å gjøre en stopp hos Smak på Valle og vi angret egentlig med en gang vi ble vist bordet. Betjenningen virket som de egentlig ikke hadde lyst til å være på jobb, det var ikke et smil og se..men heller oppvask på nesten alle bord. Når vi etter en lang stund fikk bestilt, av en lite serviceminded hovmester....skyte inn at en av familien har cøliaki, dvs glutenfritt kosthold og dermed har spørsmål til menyen, så vi frem til mat. Vi fikk etter en stund våre pizzaer, de måtte først forsøkt levert til alle bordene ute. Men bestillingen på den ene pizzaen var feil, noe vi ga beskjed om da den ble levert. Ja, vi fikk tilbud om ny pizza...men vi ville spise sammen så vi sa det var greit. Dog forventet vi et lite avslag på regningen, noe som ikke skjedde. Bare det å få regningen tok tid...så sum sumarum, ingen god opplevelse og ingen anbefaling av oss.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, wiviannk

Reisende som så på Smak Pa Valle, så også på

Har du vært i Smak Pa Valle? Del dine erfaringer!