“Takk for i sommer 🙂”
Anmeldelse av Smak Pa Valle

Smak Pa Valle
Vurdert som nr. 8 av 8 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi har hatt flotte opplevelser der i hele sommer. Ja, noen ganger har det tatt tid å få servering. Men å ha rett antall på jobb i disse tider har vært vanskelig. Maten og drikken vi har blitt servert i sommer har stort sett vært veldig bra. Vi har kost oss veldig. Så takk, så mye for i sommer

Takk, Jannis-Oslo

Anmeldt 8. august 2021

Vi var 2 vennepar som skulle spise lunsj. Sur mann ga oss menyer. Jeg har eggallergi og da var det lite å velge i. Noe som jeg er vant til. Fish and chips var uten egg Iflg meny. Jeg spurte den sure kelner om han var sikker på at det var uten egg og det var han. Kom så tilbake og sa at det var egg i panering. Jeg endte opp med barnemeny. 1 røkt pølse med pommes . Bad om 2 pølser, men det fikk jeg. Fikk heller ingen unnskyldning om at det var feilmerket el at de hadde tenkt å gjøre noe med det. DIT GÅR JEG IKKE IGJEN!!!!!

2  Takk, nilsenk2019
Anmeldt 21. juli 2021

Forferdelig service. Fire personer som sto å kikket på hverandre å klarte ikke å få med seg noe som helst. Elendig elendig sted. Aner ikke om de engang kunne snakke. Maten var passe - fish and chips var tre ødelagte fiskepinner…å godt betalt tok de. Toskete sted. Fikk i tillegg kjeft fordi vi kom inn feil inngang….

2  Takk, B1657ZQlindaj
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Blir ikke tatt i mot når vi kommer. Til slutt stopper en mann som jobber der. De informerer om at de har lunsjmeny hele dagen pga problemer på kjøkken. Når vi skal følges til bordet sier servitøren at de er tomme for pizza, så da står vi igjen med salat på menyen. En servitør får kjeft av en annen ansatt foran oss når vi står å venter. Anbefaler heller frossenpizza fra Spar i bygget ved siden av.

Takk, pannekaker
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Kan ikke reservere bord så det er vanskelig å få plass om man er en stor gruppe. Gruppen min hadde med hund og det var dermed ikke plass siden vi må sitte ute med hund. Vi bestemte oss for å splitte oss opp i mindre grupper og at noen sitter inne, når vi skulle få bord fikk vi beskjed om at de var tomme for pizza. Annen varmmat kunne vi heller ikke få siden gassen var ødelagt.

Takk, Getaway29270903453

Reisende som så på Smak Pa Valle, så også på

Har du vært i Smak Pa Valle? Del dine erfaringer!