“Lunsj”
Anmeldelse av Havparadiset

Havparadiset
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

En nydelig plass. Super servering og mye god mat. Utrolig hyggelig personale og mat/drikke til helt ok priser. Kan sterkt anbefales.

Takk, 45Thomas

Anmeldt 9. juli 2020

Vi har vært på menykveld Touch of Michelin. Fantastisk mat, kjempehyggelig betjening og trivelige lokaler. Anbefales på det varmeste!

Takk, 26ceciliee
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og veldig trivelige folk! Kommer gjerne tilbake hit!

5retters middag, med gode smaker og høy kvalitet.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 802adelheidk
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

En opplevelse av smaker og drikke som er helt ubeskrivelig. Her bør man ikke tvile på om man skal ta en tur. Servering og alle som jobber her gjør en meget bra jobb og opplevelse.
Gleder meg til neste sommer.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 45Thomas
Anmeldt 1. august 2019

En fin smaks opplevelse for voksne og barn, overraskende «vente»mat for barna som ble fra utgangspunktet 4 retters til 7 retters før det var på tide å ta båten til hytta.Hyggelig betjening ,vel verdt mange flere besøk,absolutt en av våre bedre(og de er det mange av)mat opplevelser.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Annette H

Reisende som så på Havparadiset, så også på

Har du vært i Havparadiset? Del dine erfaringer!