“Felles middag for en vennegjeng”
Anmeldelse av Havparadiset

Havparadiset
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Felles middag for en vennegjeng - fransk aften
Vi fikk et egent rom og bestilte en 5 retters med vi pakke (4 forskjellige). Fantastiske omgivelser. Hatt hygge i området i familien i 43 år, men ikke vært i Hafsund på mange år. Det var et god valg.. Nydelig forrett med krabbe. Veldig god vin. Neste rett var brosme. Undertegnede er ikke så glad i fisk og fikk et alternativ. (Pluss for at de fikser det på sparket). Veldig god vin her også. Så nydelig kalv. Så en mellom rett / hvile rett (uten vin) vannbakkels med ost. Nydelig smak. Flott is dessert. Alt var perfekt. Noen en av mannfolkene syntes det var litt lite mat, men han hadde ikke vinpakke. Jeg syntes personlig det var akkurat passe. Skal ikke være stopp mett selv om en spiser en 5 retters. Pris 1940 for to personer. Anbefaler alle å ta turen innom til dette flotte stedet. Husk å bestill bord.

1  Takk, andersl543

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

En nydelig plass. Super servering og mye god mat. Utrolig hyggelig personale og mat/drikke til helt ok priser. Kan sterkt anbefales.

Takk, 45Thomas
Anmeldt 9. juli 2020

Vi har vært på menykveld Touch of Michelin. Fantastisk mat, kjempehyggelig betjening og trivelige lokaler. Anbefales på det varmeste!

Takk, 26ceciliee
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og veldig trivelige folk! Kommer gjerne tilbake hit!

5retters middag, med gode smaker og høy kvalitet.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 802adelheidk
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

En opplevelse av smaker og drikke som er helt ubeskrivelig. Her bør man ikke tvile på om man skal ta en tur. Servering og alle som jobber her gjør en meget bra jobb og opplevelse.
Gleder meg til neste sommer.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 45Thomas

Reisende som så på Havparadiset, så også på

Har du vært i Havparadiset? Del dine erfaringer!