“Kjempeflott sted!”
Anmeldelse av Havparadiset

Havparadiset
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Idyllisk beliggenhet , nydelig mat og god service. Hit kommer vi garantert snart tilbake . Anbefales på det varmeste

Takk, Daydream46273944234
Halvor N, Eier på Havparadiset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Tusen takk for hyggelig melding.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

La meg starte med det positive. Havparadis ligger på en utrolig flott plass! Ellers var det ikke særlig å skryte av. Da vi kom tok det over 20 minutter å bli sett. Etter dette tok det enda 20 minutter før vi fikk drikken. Da vi endelig fikk maten falt ikke denne heller særlig i smak. Her fikk vi servert en smakløs pizza, toppet med en pose salatblanding. Salat på en pizza er en dårlig kombo, da salaten blir myk og vassen på en varm pizza. De resterende på bordet fikk servert blåskjell. Heller ikke blåskjellene var det noe særlig smak på.

Alt i alt en skuffende opplevelse. Det var dårlig service fra a til å. Servitørene rotet og pratet ikke sammen. De visste ikke hvem som kom, hvem som hadde bestilt og hva folk hadde bestilt osv.

Prisen var høy og maten hadde lite smak. Ikke en god opplevelse. Håper denne restauranten gjør noe endringer, da jeg mener de har stort potensiale med tanke på beliggenhet!

Takk, R7841UYmarial

Hei.
Synd at dere fikk en dårlig opplevelase hos oss.
Det å ikke bli sett er utilgivelig hos oss, det må vi bare beklage. I perioder er det hektisk, men det skal fortsatt ikke skje.
Vi har mange gjester som nettopp reiser til oss for å spise Scrocciarella og blåskjell som dere bestilte, og tilbakemeldingene er normalt meget gode.
Synd at dere ikke likte disse matrettene.
Salat på Scrocciarella er meget vanlig.
Det er ingenting vi liker mindre enn å ha levert en dårlig totalopplevelse.
Vi inviterer dere gjerne tilbake.
Send en henvendelse til halvor@havparadiset.no, så ser vi om vi ikke kan få til en bedre totalopplevelse.

Halvor i Havparadiset

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi bestemte oss for lunch her da vi passerte med båt. Det er fin gjestebrygge og lett å legge til. Vi ble mottatt av hyggelig servitør og spiste en nydelig lunch. En porsjon blåskjell til meg og et nydelig rekesmørbrød til kona. Både mat og service får terningkast 6 av meg!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 972st_len
Anmeldt 6. august 2020

Vi hadde dessverre bare en overnatting, men for en flott opplevelse! Genuint og innbydende, stor gjestfrihet og avslappet atmosfære i fantastiske omgivelser i havgapet. Mat og drikke fra et vertskap som setter prestisje i å levere kvalitet. Vi var så heldige å oppleve operaaften etter middag, en herlig uformell konsert med profesjonelle musikere og publikum i alle aldre.
Vi kommer selvsagt tilbake og vil uforbeholdent anbefale andre å utforske dette hyggelige stedet.

Takk, bgjestvang
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Meget gode Blåskjell i Chorizo.
Hyggelig og proff betjening som hadde god service.
Pizzaen var noe under forventet standard.
Flott plass

Takk, Christian M

Reisende som så på Havparadiset, så også på

Har du vært i Havparadiset? Del dine erfaringer!