“Super kveld”
Anmeldelse av Havparadiset

Havparadiset
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi var gjester på Gastronomisk lekestue lørdag, og det var veldig bra!

Presentasjon av mat og vin ble gjort enkelt men proft. Maten innfridde og vinene var perfekte. Vinenes smak og karakter forandret seg når de ble drukket til maten.

Servicen er både god og hyggelig. Jeg er imponert over hvor flinke personalet har blitt!

Som du skjønner, en veldig fin opplevelse. Best av de tre vi har vært på i år.

Takk, JohnArn

Anmeldt 25. juli 2021

Vi fikk beskjed om at det kunne ta litt tid med maten fordi de var tomme for ost, og måtte på butikken å kjøpe mere. I starten var det stadig vekk noen bortom for å høre om vi hadde fått bestilt, noe vi bekreftet. Etter en times tid ser vi at nabobordet som kom etter oss, og bestilte det samme som oss, får mat. Noe etter nabobordet hadde fått servering, kommer det plutselig en servitør med et bordnr skilt, og sier maten kommer snart. Etter ytterligere venting går vi inn for å spør når maten kommer, og får da beskjed om at bestillingen ikke var lagt inn.

1  Takk, Knuttorekv
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk sted! Vi var tre familier med til sammen 15 mennesker som leide Residensen, den største enheten med 16 senger fordelt på 7 soverom. Leiligheten er over to plan med tre bad og en balkong med utsikt over hele sundet. Ekstra flott å sitte i 2. etg å få orkesterplass. Det er god plass både inne og ute. Fra lunsj frem til ca 20-21 er det servering i restauranten i 1. etg. Før og etter det er hele bryggeanlegget kun for Havparadisets gjester med gratis kaffe til morgenbadet. Vi fisket fra bryggen, badet og koste oss. Med båt er det en rask tur til øyene utenfor blant annet Jomfruland. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Miaandbell
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Idyllisk beliggenhet , nydelig mat og god service. Hit kommer vi garantert snart tilbake . Anbefales på det varmeste

Takk, Daydream46273944234
Halvor N, Eier på Havparadiset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Tusen takk for hyggelig melding.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

La meg starte med det positive. Havparadis ligger på en utrolig flott plass! Ellers var det ikke særlig å skryte av. Da vi kom tok det over 20 minutter å bli sett. Etter dette tok det enda 20 minutter før vi fikk drikken. Da vi endelig fikk maten falt ikke denne heller særlig i smak. Her fikk vi servert en smakløs pizza, toppet med en pose salatblanding. Salat på en pizza er en dårlig kombo, da salaten blir myk og vassen på en varm pizza. De resterende på bordet fikk servert blåskjell. Heller ikke blåskjellene var det noe særlig smak på.

Alt i alt en skuffende opplevelse. Det var dårlig service fra a til å. Servitørene rotet og pratet ikke sammen. De visste ikke hvem som kom, hvem som hadde bestilt og hva folk hadde bestilt osv.

Prisen var høy og maten hadde lite smak. Ikke en god opplevelse. Håper denne restauranten gjør noe endringer, da jeg mener de har stort potensiale med tanke på beliggenhet!

Takk, R7841UYmarial

Hei.
Synd at dere fikk en dårlig opplevelase hos oss.
Det å ikke bli sett er utilgivelig hos oss, det må vi bare beklage. I perioder er det hektisk, men det skal fortsatt ikke skje.
Vi har mange gjester som nettopp reiser til oss for å spise Scrocciarella og blåskjell som dere bestilte, og tilbakemeldingene er normalt meget gode.
Synd at dere ikke likte disse matrettene.
Salat på Scrocciarella er meget vanlig.
Det er ingenting vi liker mindre enn å ha levert en dårlig totalopplevelse.
Vi inviterer dere gjerne tilbake.
Send en henvendelse til halvor@havparadiset.no, så ser vi om vi ikke kan få til en bedre totalopplevelse.

Halvor i Havparadiset

Reisende som så på Havparadiset, så også på

Har du vært i Havparadiset? Del dine erfaringer!