“Anbefales på det varmeste! ”
Anmeldelse av Havparadiset

Havparadiset
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi var på bryllupsreise en langhelg på Havparadiset. Deltok på menyhelg, kajakkurs og utflukter til Stråholmen og Jomfruland. Utrolig god mat, personlig service, koselige lokaler og gode opplevelser. Særlig pluss for hyggelige ansatte og høy kvalitet på mat og vin.

Takk, Pioneer37710195485

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi var gjester på Gastronomisk lekestue lørdag, og det var veldig bra!

Presentasjon av mat og vin ble gjort enkelt men proft. Maten innfridde og vinene var perfekte. Vinenes smak og karakter forandret seg når de ble drukket til maten.

Servicen er både god og hyggelig. Jeg er imponert over hvor flinke personalet har blitt!

Som du skjønner, en veldig fin opplevelse. Best av de tre vi har vært på i år.

Takk, JohnArn
Anmeldt 25. juli 2021

Vi fikk beskjed om at det kunne ta litt tid med maten fordi de var tomme for ost, og måtte på butikken å kjøpe mere. I starten var det stadig vekk noen bortom for å høre om vi hadde fått bestilt, noe vi bekreftet. Etter en times tid ser vi at nabobordet som kom etter oss, og bestilte det samme som oss, får mat. Noe etter nabobordet hadde fått servering, kommer det plutselig en servitør med et bordnr skilt, og sier maten kommer snart. Etter ytterligere venting går vi inn for å spør når maten kommer, og får da beskjed om at bestillingen ikke var lagt inn.

1  Takk, Knuttorekv
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk sted! Vi var tre familier med til sammen 15 mennesker som leide Residensen, den største enheten med 16 senger fordelt på 7 soverom. Leiligheten er over to plan med tre bad og en balkong med utsikt over hele sundet. Ekstra flott å sitte i 2. etg å få orkesterplass. Det er god plass både inne og ute. Fra lunsj frem til ca 20-21 er det servering i restauranten i 1. etg. Før og etter det er hele bryggeanlegget kun for Havparadisets gjester med gratis kaffe til morgenbadet. Vi fisket fra bryggen, badet og koste oss. Med båt er det en rask tur til øyene utenfor blant annet Jomfruland. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Miaandbell
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Idyllisk beliggenhet , nydelig mat og god service. Hit kommer vi garantert snart tilbake . Anbefales på det varmeste

Takk, Daydream46273944234
Halvor N, Eier på Havparadiset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Tusen takk for hyggelig melding.

Reisende som så på Havparadiset, så også på

Har du vært i Havparadiset? Del dine erfaringer!