“Anbefales!”
Anmeldelse av Sjøterassen

Sjøterassen
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeservice på bobil-campen og vi følte oss svært velkommen på restauranten. Til og med hadde de en hundemeny, som vår lille hvite bichon satt stor pris på!

Maten var god og de som jobbet der var svært serviceminded og hyggelige! Det virket som om de trivdes på jobben også!

Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning!

Takk, Torkild E

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Sjøterrassen har en stor uteservering og god plass. Betjeningen er hyggelige, om ikke alltid så skolerte. Du får raskt meny med et greit utvalg av retter. Maten er god, store posjoner. De har en rikholdig barmeny og det kan fort bli litt livlig utover kvelden med mange gjester som kommer for en dram eller ti.

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 10. juli 2021

Vi var en 9 personer som bestilte bord på Sjøterassen, og vi gledet oss til et bedre måltid. Vi bestilte mat, og jeg ønsket sprøstekt rødspette servert på rugbrød. Jeg spurte om den var fersk, og det var den sa servitøren. Det jeg fikk servert var en smakløs fisk med tykk tykk panering som var så hard at jeg nesten ikke klarte å tygge den. Jeg sa ifra til servitør som sa at de måtte steke den godt for at den skulle bli gjennomstekt. Jeg tror det var en frossen greie de hadde hentet opp av frysen som de måtte steke i hjel for å være sikker på at den ikke var frossen. Fikk en ny, litt mindre stekt, men ellers eksakt samme, så her har neppe noen stått og filetert fersk rødspette. Det skulle også være egg til retten, og det var - grønt! Og rugbrødet var lyst som loff!
Flere andre bestilte cæsarsalat. De kalte den kyllingsalat siden de ikke hadde romaosalat i den. Dressingen som skulle være cæsardressing smakte ikke som cæsardressing, bare dressing, og den var det mye av, hele bollen badet i denne ubestemmelige dressingen. Så hvis kokkene har laget hjemmelaget ekte cæsarsalat, så bør de trene litt mer på den før de serverer den til gjester.
En bestilte fiskesuppe, og den var også svært tam og intetsigende, ikke en så god opplevelse som ekte hjemmelaget fiskesuppe bør være. Kan den komme fra en pose tro...?
En hyggelig ung mann skulle servere oss drikk og glass. Han sa han ikke pleide å servere, men det er da helt ok. Hadde det ikke vært fordi han løftet alle glassene enten fra toppen med hele hånde, eller, når han skjønte at det gikk litt seint, tok tak i flere glass ved å stikke fingrene ned i glassene slik at han kunne få med seg flere om gangen. Effektivt ja, men ikke særlig delikat eller smittefaglig lurt.
Siden vi er flere familier så pleier vi ta noen restaurantbesøk i løpet av sommeren, og en ting er sikkert. hit kommer i hvert fall vi ikke tilbake.

Takk, 411lilla
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Her er det en fantastisk atmosfære, og fantastisk mat Har spist de fleste rettene på menyen, og alle er av meget høy kvalitet. Kan virkelig anbefales

Dato for besøk: september 2020
Takk, Camper50894285647
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Flotters tilrettelagt bobilplasser. Septic tømming. Ingen gråvanntømming, men i nærheten. WC på restaurant.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Tor Edvard L

Reisende som så på Sjøterassen, så også på

Har du vært i Sjøterassen? Del dine erfaringer!