“Lite koordinert servering”
Anmeldelse av Sjøterassen

Sjøterassen
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Stathelle
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Det startet med at min sønn bestilte pasta bolognese, men det hadde de ikke selv om det stod på menyen. Derettet fikk vi pizzaen som to stk skulle dele 20 min før resten av følget fikk maten sin og pannekakene som en gutt skulle ha kom 10 min etter de andre. Fiskesuppen var tynn og tam i smak og inneholdt 3 små biter fisk + 3 blåskjell.

Takk, SiriL78

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Grei mat men tregt å få. Små porsjoner.
En fikk ikke mat før det var gått 1t og 45min.
Var familie på 11 og mye rot. Drinker kan de ikke lage.

Takk, kimoX4112AW
Anmeldt 18. juli 2021

Enkel smakløs mat rett fra fryseboksen.
Måtte vente 90 minutter på middelmådig gatekjøkkenmat til restaurantpris

Takk, 985j_rns
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeservice på bobil-campen og vi følte oss svært velkommen på restauranten. Til og med hadde de en hundemeny, som vår lille hvite bichon satt stor pris på!

Maten var god og de som jobbet der var svært serviceminded og hyggelige! Det virket som om de trivdes på jobben også!

Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning!

Takk, Torkild E
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Sjøterrassen har en stor uteservering og god plass. Betjeningen er hyggelige, om ikke alltid så skolerte. Du får raskt meny med et greit utvalg av retter. Maten er god, store posjoner. De har en rikholdig barmeny og det kan fort bli litt livlig utover kvelden med mange gjester som kommer for en dram eller ti.

1  Takk, 897kristins

Reisende som så på Sjøterassen, så også på

Har du vært i Sjøterassen? Del dine erfaringer!