“Fantastisk italiensk PIZZA”

Sjøterassen
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Stathelle
Prisklasse: kr 272 - kr 5 167
Anmeldt 4. juni 2023

Fantastisk italiensk PIZZA. Italiensk tynn pizza laget på stedet. anbefales på det sterkeste. Var der før høysesong juni 2023. Ikke full meny, men vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, jacoba878

Anmeldt 26. februar 2023 via mobile enheter

Ett helt fantastisk sted å være. Nydelig mat og kjempe hyggelig betjening. Vi kommer gjerne tilbake hit. Vi var her med bobil og hygget oss med quiz på fredag og konsert på lørdag.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Hilde L
Anmeldt 12. juli 2022 via mobile enheter

Dette er ikke et sted for å kjøpe Amerikansk Pizza
Skorpen minnet mere om tørr kavring
Selve fyllet påPizza ok, men bunnen og skorpen ødela hele Pizzaen

Betjeningen surra og ga maten vår til noen andre
Maten kom sent, selv om det var få gjester
De hadde også Pizza Italian style
Smakte ikke på den, men den så bedre ut
Ikke et sted vi kommer til å stoppe igjen

Dato for besøk: juli 2022
Takk, MOWOG1965
Anmeldt 8. mai 2022

Fantastiske nye sjøbuer på bryggekanten! Delikate, freshe, praktiske. Nydelige senger. Mat bestillte vi på restura ten, deilig mat ble levert i sjøbua vår. Super service og deilig mat. Kyststien går rett forbi, flotte turområder med merkede løyper. En perle!

Dato for besøk: mai 2022
Takk, inag2021
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 8.
Hyggelige servitører, men lite utvalg på menyen. 7 av 8 var fornøyd. Det ene var en vegetar rett. Dette var en trist rett. Mye fine farger men var en rar og kjedelig kombo. Denne burde tas av menyen. Forventet mer for 175,-. Sendte den tilbake, grunnet ingen ville spise den. Fikk tilbud om en eple kake i stedet for men det var dyyyr eplekake 🥴
Etter middag glemte servitørene oss. Ventet 30 minutter på dessert og måtte mase på å få den. Ble dessverre skuffet.
De burde ha større meny, forslag er hamburger eller pizza til ungdommer.

Dato for besøk: september 2021
Takk, _ysteins355

Reisende som så på Sjøterassen, så også på

Har du vært i Sjøterassen? Del dine erfaringer!