Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Sunrise Tropical Resort hadde alt. Personalet var meget service innstilt og oppmerksomme. Bungalowene og resorten var ren og vedlikeholdt. Frokosten hadde stort utvalg, men kunne hatt noe pålegg som ost og skinke. Positive er også at den ligger på østsiden slik at man slipper unna noe av støyen fra hovedstranden - og kun noen minutter å gå til stranden. Det er absolutt verd å besøke Sunrise - vi måtte bytte hotell til Peincess resort på andre siden av gaten og det ble langt fra det samme!!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 919elisabethb
Anmeldt 14. februar 2014

Vi bodde 3 dager på Sunrise Tropical Resort, beliggende på østsiden av Railay. Skjønte ganske fort hvorfor hotellprisen var halvert her i forhold til vestsiden - men siden det bare tar 5 minutter å gå over øya så var det uansett ok. Hotellet ligger forsåvidt bra til, med store bungalower plassert rundt bassengområde. Alt veldig nærme vannet. Problemet er at det er et leirehøl og anbefales ikke å bade i. Betjeningen var svært lite hyggelige og serviceinnstilte med dårlige engelskkunnskaper.

Rommene var store, men slitte. Det luktet i tillegg kloakk i vår. Wifi var tregt, når det fungerte.
Frokosten var heller ikke mye å skryte av, men greit nok.

Hotellet var ikke spesielt bra, men Railay var en flott øy og et flott utgangspunkt for å se andre fine øyer. Så ta turen, men jeg anbefaler å vurdere et annet hotell på vestsiden. Der er stranda veldig bra og standarden på hotellene mye bedre.m.

Romtips: Be om å få se rommet først før du får nøkkelen.
Dato for oppholdet: februar 2014
Takk, Runjarr
Anmeldt 31. januar 2014

Vil anbefale tropical villa da den gir mye igjen for pengene. Stor å fin villa som virker Ok vedlikeholdt. Beliggenheten er flott med tanke på kort vei til railay vest og til den sørligste stranda som er absolutt den peneste!

Dato for oppholdet: januar 2014
Takk, Yngve S
Anmeldt 21. juli 2013 via mobile enheter

Ankom Railey etter en lang reise fra Koh Samui. Siste del av turen var med Longtail som stoppet rett ved hotellet. Da vi kom frem ble vi vist til Junior sulten som var hadde imponerende og artig interiør. Dessverre var det som ellers i Thailand, jo dyrere hotel desto mer kyniske og mindre opptatt blir besetningen av rensligheten. Rommet var aldri helt rent, men det var iallefall veldig stort og praktisk. Badekaret gikk ikke an å bruke, så kjentes litt unødvendig egentlig. Ellers var det fin beliggenhet krok frokost. Var alltid masse mur på bordene i restauranten, men de ter også en del av Thai-rensligheten. Bordene ble aldri vasket helt rene for matretter, bare tørket lett av. Da kommer mauren.

Dato for oppholdet: januar 2013
Takk, SarahJahangiry
Anmeldt 29. mars 2013 via mobile enheter

Bungalowene er kjempefine, og store! De ligger veldig fint til. Kort å gå til stranden og kort til restaurantene på kvelden. Hotellet ligger i veldig "tropical" til. Vi våknet om natta av at vi hadde aper på taket. Vi gikk også forbi en 1meter lang øgle. Disse tingene var bare sjarmerende så lenge man visste hva det var. Apene skremte oss litt først.

Dato for oppholdet: mars 2013
Takk, MrFlank