Anmeldt 3. mars 2019

I utgangspunktet er Railey bay et flott sted- men slitent.
Vårt problem ble at aircon ikke virket første natt(bråket og sluttet å produsere kulde) vi ga beskjed, å de "fikset" det.
Men aircon var ikke fikset, rett etter vi sovnet produserte den ikke mer kulde å begynte å bråke på nytt 2 natten.
Siste døgnet byttet vi rom- sov godt!
Ved utsjekking ba vi om refusjon av beløp etter 2 netter med lite søvn.
Fikk ikke en krone- men måtte betale for 2 sjokolader.... 100 norske kroner.
Dra til Railey- ta et annet hotel!,-)

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, turid903
Anmeldt 18. februar 2019

Hotellet har nydelig beliggenhet helt på stranden. Når det er sagt, har vel aldri bodd noe sted med så dårlig renhold noensinne. Særlig badet luktet ille og var dårlig rengjort. Hele resorten bar preg av dårlig vedlikehold og renhold. F.eks var det ingen som ryddet tomme flasker etc ved bassenget. Betjeningen på hotellet, inklusive restauranten var ok, men de klarte sjelden eller aldri å få en bestilling rett.

Romtips: Bra beliggenhet men dårlig rengjøring
Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Vegar B
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Dette resortet er som vårt 2.hjem. Jeg har vært på Railay Bay som singel backpacker, på bryllupsreise, med spedbarn - og nå med ungdom, gjennom 19 år. Et perfekt utgangspunkt for både aktive og late dager, - strandliv, fjellklatring og øyhopping.. Bungalower for enhver smak, og det samme kan sies om frokostbufee og ala carte i restauranten. Varm, vennlig betjening som gjør sitt aller beste for gjestene. Avslappet stemning, og der beste tiden på døgnet er ved soloppgang og solnedgang. Railay West har en utsikt mot flotte fjell - Taiwan Wall og Sleeping Indian, som tar pusten fra deg! Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Heidi561
Anmeldt 17. november 2017 via mobile enheter

Bodde på nabohotellet. De leverte desverre ikke når det kom til matservering. Gikk derfor alltid på Railey Bay restaurant hvor de har bra mat for pengene. Vil anbefale denne restauranten da man også kan nyte en nydelig solnedgang mens man spiser.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, kristinsjaastad
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Railay bay er en perle. Hotellet er stort og strekker seg fra east Beach til West Beach. De fineste rommene / hyttene er nærmest West. Hotellet er litt eldre og mer slitt enn det kommer frem av de fleste bilder. Ikke misstforstå for det er veldig fint. Har 2 basseng der det som ligger ved West er nydligt. Stor og god frokost, men ingen Bacon (religion greie antageligvis).
Hyggelige og behjelpelig personale.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, BjornR79