Tur med 4 øyer med tradisjonelle longhalebåt fra Krabi

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Railay Beach på
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Spennende sted med nok stimuli på alle vis. Apekatter, drypsteingrotter, koselige og kule restauranter og barer, vannaktiviteter, klatring, fantastisk natur og kort gangavstand til absolutt alt. Fint i lavsesongen. Men kan nok lett bli overbefolket

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Eva Maria L
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Jeg likte meg godt her, hyggelig atmosfære, vi fikk ikke så lang tid her siden vi brukte mesteparten av tiden vår på andre siden PhraNang stranden!
Men her er det hoteller, restauranter osv.. kunne godt kommet tilbake hit!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 923anitaf
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

En fin stand. Drikke er dyrt her. Her kan du leie kano og paddel bord. For 2 timer med kano betaler du 300 bath. Paddelbord koster 400 bath for bare 1 time. Noe som var litt dyrt.
Men verdt besøket! For bare 200bath kommer du til og fra Ao nong Beach.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, 999marikaa
Anmeldt 27. september 2016

Koslig varm atmosfære masse vakker nattur og nydlig sjø å bade i.Kajakktur er anbefalt.Å du for en opplevelse.Følte vi gikk i ett med fisker i alle farger og fasonger.Og fantastiske grotter.Aper rundt oss...skye heldigvis men en opplevelse.Vakre planter,deilig masasje.Og mange resturanger og velge mellom med god mat.Men spesielt en indisk en.Glemmer den aldri.Alle smilte og var glade.Solnedgangen var spektakulær.Der en kunne nyte en drink,øl,mat på standen å være i paradis i mørket bare opplyst med små lykter .Romantisk vil jeg si :)Annbefales på det varmeste. <3 Behagelig rolig atmosfære :)

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, Camilla1960_11
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Etter så mye fint vi har lest om denne stranden så ble vi veldig skuffet. Vannet var fullt av steiner som du ikke så pga at vannet var så uklart. Brukte en evighet på å komme oss opp og ned. Sanden var heller ikke noe særlig. Mye bråk fra longtail båtene også. Dra heller videre til neste strand, Phra Nang, mye bedre!

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, 869idaa