Tur med 4 øyer med tradisjonelle longhalebåt fra Krabi

fra
USD 31,24
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Railay strand på
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Kom som en av de tidligste båtene, og stranda var derfor deilig nesten-tom. Her er det mulighet for kajakk, SUP, klatring, massasje og fotturer, eller bare avslapning på stranda eller på en restaurant/bar. Vi kunne godt ha brukt flere timer her enn det vi gjorde. Morsomt for barn med apekatter som går rundt omkring ved kafeene. Fordi vi reiste med baby leide vi privat longtail-båt som gjorde oss fleksibel i forhold til avreisetidspunkt. Verdt et besøk!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Iselin E
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Spennende sted med nok stimuli på alle vis. Apekatter, drypsteingrotter, koselige og kule restauranter og barer, vannaktiviteter, klatring, fantastisk natur og kort gangavstand til absolutt alt. Fint i lavsesongen. Men kan nok lett bli overbefolket

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Eva Maria L
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Jeg likte meg godt her, hyggelig atmosfære, vi fikk ikke så lang tid her siden vi brukte mesteparten av tiden vår på andre siden PhraNang stranden!
Men her er det hoteller, restauranter osv.. kunne godt kommet tilbake hit!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 923anitaf
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

En fin stand. Drikke er dyrt her. Her kan du leie kano og paddel bord. For 2 timer med kano betaler du 300 bath. Paddelbord koster 400 bath for bare 1 time. Noe som var litt dyrt.
Men verdt besøket! For bare 200bath kommer du til og fra Ao nong Beach.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, 999marikaa
Anmeldt 27. september 2016

Koslig varm atmosfære masse vakker nattur og nydlig sjø å bade i.Kajakktur er anbefalt.Å du for en opplevelse.Følte vi gikk i ett med fisker i alle farger og fasonger.Og fantastiske grotter.Aper rundt oss...skye heldigvis men en opplevelse.Vakre planter,deilig masasje.Og mange resturanger og velge mellom med god mat.Men spesielt en indisk en.Glemmer den aldri.Alle smilte og var glade.Solnedgangen var spektakulær.Der en kunne nyte en drink,øl,mat på standen å være i paradis i mørket bare opplyst med små lykter .Romantisk vil jeg si :)Annbefales på det varmeste. <3 Behagelig rolig atmosfære :)

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, Camilla1960_11