Tur med 4 øyer med tradisjonelle longhalebåt fra Krabi

fra
USD 31,31
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Railay strand på
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Railay Beach er nydelig. Vi har bodd nær stranda en uke og har storkost oss. Anbefales. Ikke ypperlig for snorkling, men kajakker til utlån.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, IngunnS_13
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Fin strand alt i alt. Man må gå langt ut for dybde i vannet. Mye båter som opptar halve stranden (vest). Ellers mye aktiviteter som er gøy for både barn og voksne! Mindre folksomt enn kanskje andre strender på fastlandet. Nydelige solnedganger!

Dato for opplevelse: januar 2019
2  Takk, Marte Y
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Kom som en av de tidligste båtene, og stranda var derfor deilig nesten-tom. Her er det mulighet for kajakk, SUP, klatring, massasje og fotturer, eller bare avslapning på stranda eller på en restaurant/bar. Vi kunne godt ha brukt flere timer her enn det vi gjorde. Morsomt for barn med apekatter som går rundt omkring ved kafeene. Fordi vi reiste med baby leide vi privat longtail-båt som gjorde oss fleksibel i forhold til avreisetidspunkt. Verdt et besøk!

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Iselin E
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Spennende sted med nok stimuli på alle vis. Apekatter, drypsteingrotter, koselige og kule restauranter og barer, vannaktiviteter, klatring, fantastisk natur og kort gangavstand til absolutt alt. Fint i lavsesongen. Men kan nok lett bli overbefolket

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Eva Maria L
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Jeg likte meg godt her, hyggelig atmosfære, vi fikk ikke så lang tid her siden vi brukte mesteparten av tiden vår på andre siden PhraNang stranden!
Men her er det hoteller, restauranter osv.. kunne godt kommet tilbake hit!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 923anitaf