“En opplevelse av det gode”
Anmeldelse av Verd i Vent

Verd i Vent
Vurdert som nr. 3 av 34 Restauranter i Jalon
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2021

Veldig god mat i vakre og spesielle omgivelser. Her blir du mett. Hyggelig betjening. Vi har vært der flere ganger. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, randisond

Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Her har eierene funnet et genialt konsept som funker . Mye mat , god mat og fri drikke . Kan ikke slå feil . Man må bestille bord , uansett hvilke dag . Vi var 8 personer som kom kl 14.30 . Regn minst 2,5 timer før alt er fortært. Rødvin sto allerede på bordet . Vann og øl fikk vi ekstra. Angrer litt på at vi ikke ba om hvitvin også , for rødvinen ble i "tyngste " lager for flere av oss.
4 av rettene er spikret , mens en kan velge mellom kyllingbryst, andebryst , lammeskulder og biff til hovedrett. En kan visst få laks også , men det ble vi ikke opplyst om .
Først kom en slags bulgur salat , veldig smakfull og god , så grønsakssuppe, grei nok .., deretter en salatblanding med deilig sennepsdressing og så hovedretten . Vi tok alle de forskjellige rettene , og alle var fornøyde. Pannekake med en dæsj bokskrem og syltetøy til slutt . Jeg innbiller meg at kaffe også er inkludert , men det tilbudet fikk vi ikke . Kl var blitt 17 og der begynte å tynnes ut med folk..så de så nok helst at vi dro hjem .
2 musikanter går fra rom til rom og spiller og synger en stund før den obligatoriske hatten går rundt. En føler seg jo forpliktet til å gi , men de er flinke og lever vel av dette , så greit nok . Cd av de kan en også kjøpe .
En får ihvertfall valuta for pengene her . For 19 euro pr person har vi ikke funnet lignende tilbud i regionen . Så nå som vi har lært oss veien hit opp i fjellet , så kommer vi sikkert tilbake igjen . Flott kjøretur hit er det også , og nå med blomstrende mandetrær blir den ekstra fin

Dato for besøk: februar 2019
Takk, hilde_se2000
Anmeldt 31. mai 2018

Vel verdet et besøk. Gammel geitefarm som er ombygt til restaurant. Kjempegod tradisjonell husmanskost. Koster 19€ inkl vin og menyen består av 5 retter. Her blir man mett. Atmosfære og personalet helt topp

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kristin J
Anmeldt 13. mars 2017

Besøkte restauranten for tredje gang. Denne gang en søndag og det var lurt med bordbestilling på forhånd. Beliggenhet og bygning er spesiell og setter stemningen. Menyen gir valg på hovedrett med suppe, salat og pannekakedessert som fast innpakning. Det smaker himmelsk. Hyggelig betjening og levende musikk i tillegg gjør at vi kommer tilbake nok en gang. Et sted du gjerne tar med nye gjester.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 551arnes
Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Dette er en spennende og spesiell plass. Open om ettermiddagen ca 4 timer men så lenge bruker dere på å innta måltidet. Anbefales på det sterkeste. Må bestille plass

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 656ragnarh

Reisende som så på Verd i Vent, så også på

Jalon, Costa Blanca

Har du vært i Verd i Vent? Del dine erfaringer!