“Bra lunsj”
Anmeldelse av Restaurang Peking

Restaurang Peking
Vurdert som nr. 6 av 31 Restauranter i Ljungby
Anmeldt 23. november 2018

Vi spiste en veldig bra lunsj her mens vi besøkte Ljungby. Det viste seg at de hadde spesialtilbud på buffet. Flere i følget valgte det og de var fornøyde med med både utvalg og kvalitet. Jeg og noen andre gikk for a la carte. Vi måtte vente lenge (kanskje litt for lenge) på maten, men da den først kom på bordet så var det veldig bra. Det var hyggelig og bra service, selv om det også tok ganske lang tid før vi fikk drikke til bordet. Jeg vil nok gjerne besøke Peking igjen, men hvis du har dårlig tid så er kanskje ikke dette stedet for deg.

Takk, matsp2013

Anmeldt 24. oktober 2014

Har vært her på dagtid og kveldstid. Restauranten er nok mer populær til lunsj enn middag. Greie lokaler, selv om de har bestått slik en del år nå.
Kinamat på middels nivå, de har også Thaimat på menyen, men da foretrekker jeg heller å gå rundt hjørnet til Thairestauranten der.
God porsjon til grei pris!

Dato for besøk: desember 2013

Dato for besøk: januar 2019
Anmeldt 3. desember 2022

Dato for besøk: desember 2022

Reisende som så på Restaurang Peking, så også på

Har du vært i Restaurang Peking? Del dine erfaringer!