Historisk opplevelse for hele familien.

Anmeldt 14. oktober 2018
Kirsten I
Et flott sted

Anmeldt 19. juli 2018
thear983
Stokke, Norge

Anmeldt 14. oktober 2018

Vi har besøkt Børglum kloster flere ganger i år. Det er like stor opplevelse hver gang, det kan virkelig anbefales. Veldig hyggelig betjening og god mat i kafeen til en rimelig pris. Mange interessante samlinger langt tilbake i historien. Virkelig verd å besøke :-)

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Kirsten I
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Mye vind gjorde at strandbesøket ble utsatt og at vi ville besøke en annen type attraksjon. Valget falt på Borglum kloster. En artig opplevelse for hele familien med skattejakt for de minste. Utstillingene var flotte og spennende for både liten og stor

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, thear983
Anmeldt 30. mai 2018

Her trengs det god tid, og det er absolutt verd det !
Første gangen vi besøkte klosteret, strakk ikke tiden til.
Vi måtte tilbake ! Sett av 2 - 3 timer.
Munkekjelleren med "spøkelsene" er den 1. attraksjonen, Deretter er det å følge kartet gjennom slottet. "Julemandens hemmelige rum", ser du også. Og ikke minst "Legetøjmuseum", og "Kjoler og kostume udstilling"
Noe for både voksne, og barn.
Og restauranten tilbyr svært god mat, rimelig, og i fine omgivelser.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Bjørn Olav I
Anmeldt 26. juli 2016

En undervurdert severdighet. Børglum kloster ligger fabelaktig til med utsyn over store områder. Stedets historie går tusener av år tilbake i tiden. Klosterkomplekset er omgjort til museum med utstillinger av kunst, moter og klosterhistorie.

I caféen serveres kortreist økologisk mat i nydelige omgivelser. Alt vi bestilte smakte utsøkt. Avslappet og hyggelig stemning. Behagelig prisnivå. Langt bedre enn noe som serveres inne i Løkken!

Også bare noen små kilometer fra Løkken og strandlivet... et besøk i caféen og museumsbutikken er verdt turen.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Scribendarius
Anmeldt 30. juni 2015 via mobile enheter

Dette er en plass du bør legge inn på reiseruten din. Nydelig gammel plass godt bevart. Vi spiste lunsj, sildetallerken, absolutt et minne verd å ta med seg.

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, Mitsumi00