“Skuffende og varierende kompetanse. Mat helt OK”
Anmeldelse av Villa Vest

Villa Vest
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Lonstrup
Kjøkken: Dansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2020

Hotellpakke med 3 retters i 3 dager etter hverandre. Mat helt OK men litt mye av det samme. Poteter og erter i tre dager men ulikt kjøtt. Dyr vinpakke med lite skjenking i glasset og rimelige, helt ordinære viner. Staben veldig variert men vi ble utsatt for en totalt ukompetent og frekk servitør som prøvde å bløffe oss på sin manglende kunnskap. Frekt og uproft.

Takk, astridn720

Anmeldt 5. august 2019

Vi hadde store forventninger som på ingen måte ble innfridd. Vinmeny (3 små glass ordinær vin) til kr 450. Glutenfritt brød fantes ikke til tross for forhåndsvarsel. Men det var tatt hensyn til min cøliaki ved retterne jeg fikk. 3-retters middag var velsmakende, men hovedretten var minimal (særlig fordi der ikke var brød til å "fylle opp"). Vi bodde på hotellet, og fikk der glutenfritt brød til frokosten. Kaffe etter middagen ble drukket på hotellet - og det søte til kaffen var en pose med tørre småkaker. På restauranten ble det servert en lekker kake til kaffen.
Servicen og ikke minst utsikten var veldig bra.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, MargitF80
Anmeldt 6. august 2018

Denne burde hatt minst 1 michelin stjerne!
Komplekse smaker man aldri kommer til å glemme....!
Fantastisk!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Geo G
Anmeldt 2. august 2018

Vi bestilte "Klassisk anretning med lidt af det hele" - som menyen fristet med. Det viste seg å være en temmeligt banal anretning med litt sild, litt fiskefilet, litt reker og litt annet servert på et par trebrett. Maten var grei nok men sto overhodet ikke i forhold til prisen. En profilert restaurant som denne bør kunne yte bedre. Utsikten fra bordet, hvor havet bruste rett nedenfor vinduene, var det positive med besøket. Våre forventninger til en spesiell matopplevelse ble ikke innfridd.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Tom T
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en opplevelse i seg selv. En 6 retters meny ble vell til 9-10 tenker jeg. Genuint irettesette for mat og vin. Smakfullt spennende og ikke minst for meg med allergi mot nøtter og skalldyr ble dette en god opplevelse. De presenterte mat og løsninger som bare var smaksbomber i seg selv. Et effektivt konsept som leverer og gir glede i mat og drikke. Dette skal gjentas

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 735geira

Reisende som så på Villa Vest, så også på

Har du vært i Villa Vest? Del dine erfaringer!