“Veldig god lunsj”

Mollehusets Cafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Kaffe og te i Lonstrup
Kjøkken: Dansk
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi ankom på en dag litt tilfeldig uten å ha bestil bord. Det var dagen for afternoon tea som man må bestille på forhånd. Så det fikk vi ikke, men vi bestilte bolle (rundstykke på norsk) med ost og syltetøy. Og for en delikat servering vi fikk. Rundstykke som var skåret i 4 skiver, 3 sorter ost, syltetøy, melon og appelsin. Perfekt lunsj. En i følget bestilte bolle med kød og pesto, noe som også var vellykket. Kanelsnurren var også veldig god. Det samme med mango-juicen. Hyggelige bord i Hagen til kafeen.

Takk, Monica S

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Fineste kafé jeg har vært på, idyllisk, stilsikkert og sjarmerende og deilige retter. Et must! Ligger nær Lønstrup, som også er er nydelig sted

Takk, Cathrine G
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Et sted som er vel verdt å besøke: Deilige bakervarer, økologisk drikke, hyggelig betjening og flotte og unike omgivelser.

Takk, HP S
Anmeldt 25. juli 2015 via mobile enheter

Veldig bra sted, koselig, hyggelig betjening, brunsj må bestilles dagen før. God kaffe og kaffemat. Flott hage med utebord.

1  Takk, Arne N
Anmeldt 16. juli 2015 via mobile enheter

Flott sted å ta en kaffe latte og et godt hjemmelaget kakestykke. Og så skjuler stedet en godt bevart hemmelighet for oss nordmenn, nemlig Johannes Hofmeister, en flott dansk kunstner. Hofmeister er verdt et besøk alene.

1  Takk, Anders R. H

Reisende som så på Mollehusets Cafe, så også på

Hjørring, North Jutland

Har du vært i Mollehusets Cafe? Del dine erfaringer!