982margretheh
Storviksanden Camping
65.7 km fra Nordnes Kro og Camping AS
Se flere hoteller i Rokland
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Helt greit stoppested på tur nord eller sørover i landet. Bodde på liten hytte uten innlagt vann. Hyttene blir ganske så varme i solen så luting trengs. Ok standard, men kunne nok trengt oppussing! Spiste på kroa, grei hjemmelaget mat.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 336gj_rans
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Mest fastplasser for camping, men fikk tilbud om å leie en vogn med spikertelt.
Sov i telt, ingen faste teltplasser, men fant en plass mellom vogner, helt nærme servicehuset.
Pluss for oppussede toalett og dusjer, ellers var servicehuset i helt grei stand.
Ikke prøvd mat her.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 100kristinad
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Vi fire spiste buffé, smakte på det meste. Nydelig skreimølje, laks, god marinert ribbe, mange desserter, kjempegode. Og god kaffe. Eneste minuset var litt trangt bufféområde. Rustikt stilig lokale. Koselig sted. Anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 652annaa
tommydage, Daglig leder på Nordnes Kro og Camping AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Hjertelig takk for flott tilbakemelding :-)

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Maten kom til forskjellig tid, etter en time hadde siste person enda ikke fått maten sin. Flere av rettene manglet tilbehøret som skulle følge med. Dårlig service og unnskyldning om «mange bestillinger» mens restauranten nesten var tom. Mye av maten var i tillegg svidd eller smakløs.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, MajaS1494
Anmeldt 4. august 2019

Dette er den verste servicen jeg har opplevd! Etter en hel dag bilkjøring ankom vi campingen kl 23.30. Personalet hadde glemt å legge ut nøkkel til hytta vi hadde bestilt, slik det var avtalt. Vi gikk rundt på campingen i håp om å finne nøkkelen i en av hyttedørene. Etterhvert får vi tips om at eierne bor på campingen, og ringer på døren deres 3 ganger. Vi hører de snakker inni boligen, men de gidder ikke åpne. Etterhvert gir vi opp og kjører videre. Får kontakt med personalet på telefon kl 00.30, kjører tilbake til campingen og kommer inn i hytta rett før kl 01.00 på natta. Neste dag får vi kr 100 i rabatt. Helt skammelig og et hån at 100 kr skal kompensere for all ekstra bilkjøring, tap av søvn og leting rundt på campingplassen i 45 minutter. Hadde forventet bedre service påfølgende dag. Campingen frarådes på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, karina aurora N