eDreams
StayForLong
Agoda.com
ZenHotels.com
Anmeldt 14. juli 2020

Leide campinghytte ,der halve hytta var en gannel campingvogn.den var så lite fristende å ligge i,så vi la soveposen våre på sofaen i hytta.veldig kort å ligge i.maten i restauranten var kjempe god,så kjøp mat og kjør videre

Takk, 982margretheh
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Helt greit stoppested på tur nord eller sørover i landet. Bodde på liten hytte uten innlagt vann. Hyttene blir ganske så varme i solen så luting trengs. Ok standard, men kunne nok trengt oppussing! Spiste på kroa, grei hjemmelaget mat.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 336gj_rans
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Mest fastplasser for camping, men fikk tilbud om å leie en vogn med spikertelt.
Sov i telt, ingen faste teltplasser, men fant en plass mellom vogner, helt nærme servicehuset.
Pluss for oppussede toalett og dusjer, ellers var servicehuset i helt grei stand.
Ikke prøvd mat her.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 100kristinad
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Vi fire spiste buffé, smakte på det meste. Nydelig skreimølje, laks, god marinert ribbe, mange desserter, kjempegode. Og god kaffe. Eneste minuset var litt trangt bufféområde. Rustikt stilig lokale. Koselig sted. Anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 652annaa
tommydage, Daglig leder på Nordnes Camp & Bygdesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Hjertelig takk for flott tilbakemelding :-)

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Maten kom til forskjellig tid, etter en time hadde siste person enda ikke fått maten sin. Flere av rettene manglet tilbehøret som skulle følge med. Dårlig service og unnskyldning om «mange bestillinger» mens restauranten nesten var tom. Mye av maten var i tillegg svidd eller smakløs.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, MajaS1494