eDreams
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Spiste her med familien på vei til Bodø. Jeg og sønnen bestilte hamburger. Dette må være noe av det aller verste burgeren jeg har fått servert. Smakløst og med en nesten svampaktig konsistens. Kjør videre.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 203terjek
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Selve overnattingen var bra. Alt funker som det skal, men dusjen er kanskje litt liten. Maten på restauranten er god, noe møsbrømlefsa også er, men den er veldig mettende. Overnattingen har rimelig pris for hva du får, og maten er kanskje litt dyrt. Men generelt, så var det en god opplevelse

Takk, Vilius B
Anmeldt 14. juli 2020

Leide campinghytte ,der halve hytta var en gannel campingvogn.den var så lite fristende å ligge i,så vi la soveposen våre på sofaen i hytta.veldig kort å ligge i.maten i restauranten var kjempe god,så kjøp mat og kjør videre

Takk, 982margretheh
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Helt greit stoppested på tur nord eller sørover i landet. Bodde på liten hytte uten innlagt vann. Hyttene blir ganske så varme i solen så luting trengs. Ok standard, men kunne nok trengt oppussing! Spiste på kroa, grei hjemmelaget mat.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 336gj_rans
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Mest fastplasser for camping, men fikk tilbud om å leie en vogn med spikertelt.
Sov i telt, ingen faste teltplasser, men fant en plass mellom vogner, helt nærme servicehuset.
Pluss for oppussede toalett og dusjer, ellers var servicehuset i helt grei stand.
Ikke prøvd mat her.

Dato for oppholdet: juni 2020