eDreams
Agoda.com
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Spiste her med familien på vei til Bodø. Jeg og sønnen bestilte hamburger. Dette må være noe av det aller verste burgeren jeg har fått servert. Smakløst og med en nesten svampaktig konsistens. Kjør videre. Dette var rett og slett forferdelig!

Takk, 203terjek
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi leide campingvogn (fikk nr 10) med spikertelt og det ble skikkelig nedtur da vi så vognen! 695,- for en campingvogn fra 1984, med senger så tynne, knirkete og lite innbydende at det ble vanskelig å holde humøret oppe. Madrassene kunne bare holde barn, så jeg måtte ligge på sofaen i spikerteltet, og jeg er normalvektig. Flirer godt når jeg ser for meg at en kraftig kloss av en laksefisker skal deise nedi den senga!
Sofaen var ikke beregnet for å sove i så den natten ble det lite søvn før lang kjøretur videre. Gulvene knirket også så infernalsk at man ikke kunne røre seg uten å vekke resten.

Maten på kroa var også skuffende. Dvask gammel salat ved siden av en burger med butikkjøpt agurkdressing, ingen salat, dressing, løk eller noe friske smakstilsettere på burgeren. 184,-.

Eneste opptur var servicehuset. Rent og tilsynelatende nyoppusset. Reneste på vår 3 uker lange bilferie!

Tok en runde på plassen og her er fint lite teltplasser. Mest rundt kroa og der var mye ulent hardpakket gress på grunn av lekeplassen. Ellers hadde vi nok gått for teltet isteden.

Dette ble en skuffende avslutning på en lang ferie med mye erfaringer på campingplasser. Dette var ikke verd prisen til denne standarden.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, jeanetteo527
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 203terjek
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Selve overnattingen var bra. Alt funker som det skal, men dusjen er kanskje litt liten. Maten på restauranten er god, noe møsbrømlefsa også er, men den er veldig mettende. Overnattingen har rimelig pris for hva du får, og maten er kanskje litt dyrt. Men generelt, så var det en god opplevelse

Takk, Vilius B
Anmeldt 14. juli 2020

Leide campinghytte ,der halve hytta var en gannel campingvogn.den var så lite fristende å ligge i,så vi la soveposen våre på sofaen i hytta.veldig kort å ligge i.maten i restauranten var kjempe god,så kjøp mat og kjør videre

Takk, 982margretheh