Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ett nydelig hotell med flott arkitektur. Sjarmerende beliggenhet med flotte tur fasiliteter for både store, små, spreke, eller eller gravide

Panoramavinduet med utsikt over Suldalsvatnet er nesten alene en grunn for å overnatte her.

Tusen takk for ett herlig opphold med lekker 4 retters middag.

Vi gleder oss til å besøke dere igjen.

Romtips: Gode parkeringsmuligheter.
Takk, SnorreBersaasHaugen
Olav Lindseth, General Manager på Energihotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei Snorre,

Takker så mye for at dere bodde hos oss og for hyggelig tilbakemelding.
Vi gleder oss til å ta i mot dere igjen og ønsker en fortsatt god sommer

Daglig Leder/Eier Energihotellet

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Et spesielt hotell i nydelige omgivelser. Fantastisk utsikt fra rom og restaurant. Spennende historie , arkitektur og interiør.
Nydelig 4 retters middag med lokal mat.
Hyggelig betjening.
Mange flotte turområder i umiddelbar nærhet.

Takk, Sommerfuglen71
Olav Lindseth, General Manager på Energihotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Hei,

Takker så mye for hyggelig tilbakemelding.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake og vi gir gjerne tips om flere turer i område:)

Daglig LEder Energihotellet

Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk opphold! Ble møtt av hyggelig betjening i resepsjonen. Vi hadde valgt 4-retters middag m/drikkemeny og angrer ikke et sekund! For noen smaker og det hele toppet med en dessert jeg ikke glemmer,brunost-is...alt var ubeskrivelig godt. En god natts søvn og så våkne til fuglekvitter og vakker utsikt, bedre blir det ikke. Etter en solid og deilig frokost, kunne vi si farvel til et entusiastisk og hyggelig vertskap. Dette er en gjeng som brenner for stedet og gjestene. Et opphold her anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, hertzeid
Olav Lindseth, General Manager på Energihotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi til å stå på videre:).
Håper dere hadde en flott tur videre og ønsker dere hjertelig velkommen til Energihotellet og Nesflaten ved en sener anledning

Daglig Leder/Eier Energihotellet

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Hotellet er meget særpreget, men har du sans for betong og en av Norges mest anerkjente arkitekters design, er dette stedet for deg.
Usedvanlig hyggelig betjening, løsningsorientert og blid hele tiden.
Vi spiste 5-retters middag med vinpakke. Alt var meget godt og delikat, og i rause porsjoner. Til og med vinen!
Hotellet inngår i en helhetlig arkitektur sammen med eneboliger liggende nedenfor hotellet på selve ‘flaten’. Anbefales på det sterkeste å ta en spasertur mellom husene og de generøse grøntområdene nede ved fjorden, gjerne på kvelden. Vakkert! En perle!

1  Takk, GRDOslo
Anmeldt 17. juli 2020

For et morsomt sted! Flott arkitektur, fantastisk utsikt fra både rom og spisesal. Veldig god mat og hyggelig service gjorde dette til en opplevelse vi vil huske lenge. Vi kommer gjerne tilbake hit neste gang vi er på disse kanter, men stedet kan godt være verdt en reise i seg selv!

Takk, Tom B