Super tur!!

Fantastisk bra tur, og ikke minst med en guide som gjorde hele opplevelsen enda bedre enn vi kunne... les mer

Anmeldt 6 dager siden
440_yvinds
Anbefaler turen!

Fantastisk tur med flinke guider. Var veldig spent på om jeg var sprek nok, sterk nok og tøff nok... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Turiiid

Anmeldt 10. juli 2020

Fantastisk tur i via ferrataen i Tyssedal. Luftig - men flott, og veldig trygg og proff veiledning av Akhila og Leiv underveis :)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Espba
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Dette er en fantastisk flott tur! Anbefales på det sterkeste
Krevende med absolutt verdt det
Veldig dyktige og flinke guider men god fokus på sikkerhet og veldig godt humør

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 2708acm
Anmeldt 15. september 2019

Fantastisk opplevelse å klatre opp langs fjellveggen. Nydelig landskap og vi følte oss i trygge hender med guider fra Trolltunga Active som var både flinke og utrolig hyggelige. Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Anna M
Anmeldt 15. september 2019

Tidenes fineste tur, men ikke la oss glemme verdenes frekkeste og mest respektløse dame i kassen på butikken. Slenger ut danske gloser som idioter og drittunger fordi hun mente vi ikke skulle gå. Hun kunne garantere at vi måtte bli hentet i helikopter. Hun påpekte at vi ikke hadde nok klær men om jeg husker riktig så ikke hun alle plaggene vi hadde på eller med.

Hvem har gitt den damen jobb? Tar hun kaken som Norges (Danmarksk) mest respektløse og frekke selger?

Turen gikk helt fint å skjønner ikke hvordan hun kunne sende turister i dongeri opp uten problemer å tvile på sunn frisk norsk ungdom.

Dette er helt usmakelig å vi følte oss rett og slett nedtrykt.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, fredrikgoat
Anmeldt 6. august 2019

Flott tur i fantastiske omgivelser. Trolltunga er ikke en tur om du liker alenetid i fjellet. Her er det folksomt! Gikk med guide, noe som gjør ting enklere og mer interessant. Det er også mulig å bare leie klatresele og hjelm for Via Ferrata og gå den på egen hånd. Trolltunga Active gjorde en super jobb, alt fungerte greit og guidende var flinke og hjelpsomme.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Fjellvandreren