Helt topp Via Ferrata Tyssedal

Var heldig å overleve Via Ferrata Tyssedal med en voldsom høydeskrekk, endte faktisk med å kose meg... les mer

Anmeldt 1 uke siden
TrailBlazer47157
Fantastisk

Vi var veldig fornøyde med turen vår til Trolltunga. Caroline (guiden vår) var hyggelig og flink og... les mer

Anmeldt 11. august 2021
marthekvaale

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur til Trolltunga Via Ferrata. Løypa var bratt og passe lang. Er du ikke høyderedd så er det ingen grunn til ikke å prøve dette. Været var ikke av det beste. Likevel var det en fantastisk tur med flinke og hyggelige guider.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Wglang
Anmeldt 10. juli 2020

Fantastisk tur i via ferrataen i Tyssedal. Luftig - men flott, og veldig trygg og proff veiledning av Akhila og Leiv underveis :)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Espba
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Dette er en fantastisk flott tur! Anbefales på det sterkeste
Krevende med absolutt verdt det
Veldig dyktige og flinke guider men god fokus på sikkerhet og veldig godt humør

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 2708acm
Anmeldt 15. september 2019

Fantastisk opplevelse å klatre opp langs fjellveggen. Nydelig landskap og vi følte oss i trygge hender med guider fra Trolltunga Active som var både flinke og utrolig hyggelige. Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Anna M
Anmeldt 15. september 2019

Tidenes fineste tur, men ikke la oss glemme verdenes frekkeste og mest respektløse dame i kassen på butikken. Slenger ut danske gloser som idioter og drittunger fordi hun mente vi ikke skulle gå. Hun kunne garantere at vi måtte bli hentet i helikopter. Hun påpekte at vi ikke hadde nok klær men om jeg husker riktig så ikke hun alle plaggene vi hadde på eller med.

Hvem har gitt den damen jobb? Tar hun kaken som Norges (Danmarksk) mest respektløse og frekke selger?

Turen gikk helt fint å skjønner ikke hvordan hun kunne sende turister i dongeri opp uten problemer å tvile på sunn frisk norsk ungdom.

Dette er helt usmakelig å vi følte oss rett og slett nedtrykt.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, fredrikgoat